اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

46 کلاس هوشمند در زهک وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: در حال حاضر، 46 کلاس هوشمند در شهرستان زهک وجود دارد که تا پایان سال تمامی مدارس به این کلاس‌ها مجهز می‌شوند.

46 کلاس هوشمند در زهک وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، احمد دهمرده صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زهک اظهار داشت: مقدمات لازم برای مشغول به تحصیل شدن 14 هزار و 500 دانش‌آموز شهرستان زهک در 152 واحد آموزشی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای اجرای موفق طرح 3-3-6 در شهرستان زهک دیده شده است، بیان داشت: 46 کلاس هوشمند در حال حاضر وجود دارد که تلاش می‌شود تا پایان سال، تمامی مدارس به کلاس هوشمند مجهز شوند.

دهمرده تصریح کرد: تمهیدات مورد نظر در سه کمیته نیروی انسانی، تجهیز فضا و امکانات و کتب درسی بررسی و آمادگی لازم کمیته‌ها نیز وجود دارد.

سرپرست آموزش و پرورش زهک هم در این جلسه گفت: جشن شکوفه‌ها در 29 شهریور در 152 واحد آموزشی و جشن بازگشایی مدارس هم در اول مهر با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

حیدرعلی شهرکی افزود: 13 مدرسه قرآنی در زهک وجود دارد که هم زمان با سال تحصیلی جدید، دو  مدرسه قرآنی دیگر نیز در نوبت صبح افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: 13 مدرسه هم در قالب اردوهای جهادی و طرح هجرت سه، زیباسازی شده که تا اول مهر تحویل داده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن خدری امام جمعه زهک هم بر برپایی نماز جماعت در مدارس تأکید کرد و گفت: ساماندهی ائمه جماعات صورت گیرد تا این فریضه الهی در تمامی مدارس برگزار شود.

طرح استقبال از مهر که با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت بازگشایی مدارس در شهرستان زهک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول