اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

اشتغال 1200 نفر در مجتمع آریان فولاد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: هم‌اکنون 1200 نفر در مجتمع صنعتی آریان فولاد بخش مرکزی این شهرستان اشتغال دارند.

اشتغال 1200 نفر در مجتمع آریان فولاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی آریان فولاد بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تولید ملی در سال جاری در سرلوحه کار‌های مسئولان و متولیان نظام اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا در سال جاری زمینه تحقق فرامین و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری مهیا شده و دشمنان خوار و ذلیل شوند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند مجتمع‌های تولیدی در اشتغال و خودکفایی کشور افزود: دولت و مسئولان صنعتی باید پشتیبانی لازم را از کارگران و موانع تولیدی در سراسر کشور داشته و درصدد رفع این مشکلات و دغدغه‌های حوزه صنعت باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هزار و 200 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در مجتمع صنعتی و تولیدی آریان فولاد بخش مرکزی بویین زهرا در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: گردش مالی روزانه این مجتمع بالغ بر 30 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مدیریت صحیح صنعتی در این شرکت تاکنون حجم تولید را به طور چشم‌گیری افزایش داده است.

احمدی اضافه کرد: باید زمینه‌ای فراهم کرد تا بتوان شهرستان بویین زهرا را در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های بزرگ تولید و توسعه صنعتی و تجاری در استان قزوین تبدیل کرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت حوزه صنعت و تولید در این شهرستان توسط مسئولان تصریح کرد: اعتبار ویژه‌ای در سال جاری برای حمایت از بخش صنعت و کشاورزی بویین زهرا تدوین و پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: همچنین کارگروه‌های ویژه‌ای نیز برای حمایت از حوزه اشتغال و کارآفرینی در این شهرستان تشکیل می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ممکن است در برخی از حوزه‌های پیشرفت در کشور با مشکلاتی کوچک مواجه باشیم، اما روند توسعه کشور مطلوب است، اضافه کرد: طرح‌های توسعه‌محور کشور از ابتدای دولت نهم تاکنون رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

وی خاطر‌نشان کرد: امیدواریم که با تلاش و همت وافر مسئولان و صنعتگران بتوانیم گام‌های بیشتری را در راستای توسعه کشور برداریم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول