اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

تحقق 50 درصد از اشتغال تعهد شده اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد با اشاره به تحقق 50 درصدی اشتغال تعهد شده اسدآباد طی امسال گفت: تاکنون برای 2 هزار و 386 نفر در سطح شهرستان اسدآباد شغل ایجاد شده است.

تحقق 50 درصد از اشتغال تعهد شده اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اشتغال مهمترین هدف و پیام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده که مهمترین هدف و پیام این نامگذاری نیز توسعه اشتغال پایدار است.

وی از ایجاد و ثبت 2 هزار و 386 نفر شغل از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: امسال 4 هزار و 416 نفر شغل تعهد شهرستان اسدآباد در ایجاد اشتغال بوده که با ثبت 2 هزار و 386 نفر شغل در سامانه این میزان شغل ایجاد شده 50.6 درصد از تحقق شغل تعهد شده را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با تأکید بر توجه مسئولان نسبت به اشتغال پایدار در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: نابسامانی در بازار کار و تبدیل شدن موضوع اشتغال جوانان به یکی از مهمترین مسائل خانواده‌ها و همچنین ناامیدی در ورود به بازارهای رسمی کار و مشاغل شناسنامه‌دار باعث ایجاد بازار کار غیر رسمی و مشاغل کاذب شده که باید از آن جلوگیری کرد.

آزادبخت با بیان اینکه برای توسعه بخش کشاورزی 10 میلیارد تومان اختصاص یافته است، ادامه داد: باید با ایجاد اشتغال پایدار در این بخش موجب کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شویم.

وی در پایان سخنانش از ساخت کارخانه‌های قطعات کامپیوتری خودرو، کنسانتره و ذوب در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: باید با تشکیل کمیته‌ای سرمایه‌گذاران را دعوت کنیم که با ارائه آخرین گزارش عملکرد این کارخانه‌ها را برای کلنگ‌زنی آماده کنیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول