اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بابل خبر داد

برپایی نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی از دفاع مقدس در بابل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بابل برپایی یادواره شهدا، نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و عکس از هشت سال دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

برپایی نمایشگاه‌ هنرهای تجسمی از دفاع مقدس در بابل

حسین فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: واقعه عاشورا آنچنان در عالم هستی درخشید که امام راحل (ره) بعد از 14 قرن فرمودند: «امروز آنچه داریم از محرم و صفر است».

فلاح افزود: حماسه‌ای که حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس آفریدند آنقدر عظیم و مشهود است که نیازی به بزرگ‌نمایی نیست و تنها نقل حقایق کافی است.

فرمانده سپاه بابل بیان داشت: ایمان به خدا، صبر، مقاومت و پایداری رزمندگان، مجاهدت، بصیرت و آگاهی، الهام گرفتن از یاران امام حسین(ع)، داشتن اخلاص، توجه به فرهنگ انتظار و مردمی بودن انقلاب از مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی بود.

این مسئول گفت: عامل مهم دیگری که اکنون خلا آن در کشورهای اسلامی احساس می‌شود رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) بود که مردم کشور ما توانستند این حماسه را خلق کنند.

وی موفقیت حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را ناشی از فرهنگ دفاع مقدس دانست و اذعان داشت: مجموعه اقداماتی که در این هفته انجام می‌گیرد می‌تواند سبب اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت شده و اسلام و انقلاب را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کند و لازمه تحقق این امر نیز همکاری همه مسئولان است.

فلاح با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بابل تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور سازمان یافته پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی که بیشترین حضور را در دوران دفاع مقدس داشتند از جمله‌ برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بابل است.

فرمانده سپاه بابل در پایان برپایی یادواره شهدا از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و عکس از هشت سال دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول