اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت آب منطقه‎ای زنجان صورت گرفت

تجلیل از 17 دانش‌آموز زنجانی در جشنواره ملی دانای آب

خبرگزاری فارس: 17دانش‎آموز برگزیده استان زنجان در جشنواره ملی دانای آب توسط شرکت آب منطقه‎ای تجلیل شدند.

تجلیل از 17 دانش‌آموز زنجانی در جشنواره ملی دانای آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی دانای آب در استان زنجان که با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه‎ای برگزار شد، 17 دانش‌آموز زنجانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: طرح جشنواره دانای آب کار بسیار ارزشمندی است که مورد توجه قرار گرفته است.

منصور مرادلو با بیان اینکه آب یکی از مهم‎ترین عوامل حیات و زندگی هر فردی است که باید قدر آن را بداند، خاطر نشان کرد: باید اهمیت این نعمت در جامعه شناخته و آگاهی‎های لازم در این زمینه داده شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به موضوع اصلاح الگوی مصرف تاکید بسیار زیادی داشته‎اند، اضافه کرد: این موضوع باید در بین دانش‎آموزان و نوجوانان تبیین شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه جشنواره ملی دانای آب یک طرح گسترده و مهمی است که نباید در یک سال خلاصه شود، ادامه داد: اجرای این طرح باید ادامه داشته باشد.

وی به فرهنگ‏سازی در زمینه مصرف بهینه آب اشاره کرد و افزود: این فرهنگ‎سازی باید توسط صدا و سیما و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان انجام شود.

مرادلو با بیان اینکه جشنواره ملی دانای آب در مقطع تحصیلی راهنمایی برگزار شده است، تصریح کرد: خانواده‎های دانش‏آموزان نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته‌اند.

وی همچنین به ارزش‎های دفاع مقدس و ایثار و فداکاری جوانان آن دوران تاکید کرد و یادآور شد: سختی‎هایی که رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تحمل کرده‎اند باید امروز به عنوان الگو برای جوانان تبیین شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطراتی در زمینه کمبود آب در مناطق عملیاتی «فکه» اشاره کرد و افزود: امروز باید با صرفه‎جویی قدر نعمت بزرگ آب را دانسته و از آن به صورت بهینه بهره‎برداری کنیم.

لازم به ذکر است، کسری اطاعتی، عاطفه کتابی، فاطمه کتابی، فاطمه کاظمی، فاطمه واحدی، یاسر پاک‏منش، سولماز رستمی، حسین رازی، حمیدرضا رضایی، مرتضی رستمی، منا احمدی و علی غلام‎آزاد، دانش‌آموزانی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول