اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

38 اثر در جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد نمایش داده شد

خبرگزاری فارس: از مجموع 50 اثر ارسالی به چهارمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی تعداد 38 اثر به بخش مسابقه راه یافت که همه این آثار طی دو روز در خرم‌آباد به نمایش گذاشته شد.

38 اثر در جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد نمایش داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان صبح امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره با تشریح چگونگی شکل‌گیری جشنواره نماهنگ رضوی در استان لرستان گفت: این چهارمین سال است که لرستان میزبان برگزاری جشنواره سراسری نماهنگ رضوی است و این افتخاری برای استان است.

وی افزود: هم‌زمان با برگزاری این جشنواره در خرم‌آباد در سایر شهرهای استان نیز در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری برنامه‌هایی اجرا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش هنرمندان لرستانی در جشنواره نماهنگ رضوی، اظهار داشت: از میان آثار راه‌یافته به بخش مسابقه چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی تعداد پنج اثر متعلق به هنرمندان لرستانی است.

چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی با موضوع فرهنگ رضوی که به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد جریان داشت با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

هیئت داوران این جشنواره با بررسی آثار ارائه شده، نماهنگ لالایی به کارگردانی کریم فائقیان از بوشهر را به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و نیز جایزه نقدی 40 میلیون ریالی را به این اثر اختصاص داد.

در بخش تصویربرداری نیز نماهنگ آفتاب حسن اثر برتر شناخته شده و لوح تقدیر ویژه و جایزه نقدی به خاطر تصویربرداری زیبا و معنوی مرتضی پورصمدی تجلیل به عمل آورد.

همچنین هیئت داوران در بخش کارگردانی به نماهنگ بیداری به کارگردانی سعید همتی‌وند از خرم‌آباد و نماهنگ یک قدمی به کارگردانی آتوسا رحمتی لوح تقدیر و جایزه نقدی سه میلیون ریالی اهدا کرد.

هیئت داوران چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی با معرفی برگزیدگان این جشنواره با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 20 میلیون ریالی به طور مشترک از نماهنگ تعارفی به کارگردانی فردوس خسروی از لرستان و نماهنگ پرواز غریب به کارگردانی کامران رضایی به عنوان اثرهای سوم این جشنواره تجلیل به عمل آورد.

همچنین دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 30 میلیون ریالی به طور مشترک به نماهنگ دلدار به کارگردانی محمد جعفر رفیعی از مشهد و نماهنگ رهایی به کارگردانی سید میلاد میردامادی از اصفهان رسید.

از مجموع 50 اثر ارسالی به چهارمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی تعداد 38 اثر به بخش مسابقه راه یافت.

آثار برگزیده این جشنواره در جشنواره بین‌المللی که در مشهد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول