اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب کشور خبر داد

برگزاری جشنواره آب و رسانه در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب کشور گفت: با هدف معرفی آثار برتر رسانه‌ای در زمینه آب، جشنواره آب و رسانه در چهار مرحله از سوی وزارت نیرو برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره آب و رسانه در سال جاری

احد جاودانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جشنواره آب و رسانه در سال جاری در زمینه رسانه‌های شنیداری، دیداری و مکتوب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های خبر، عکس، گزارش، مصاحبه، کاریکاتور و سرمقاله برگزار می‌شود، افزود: خبرنگاران رسانه‌های مختلف می‌توانند در بخش‌های ذکر شده در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب کشور انتخاب بهترین تیتر را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: خبرنگاران می‌توانند بهترین تیتر خود را در زمینه آب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت‌های لازم را در حوزه‌های مختلف دارد، افزود: ضروری است از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت‌های مطلوب در زمینه آب و فاضلاب شهری و روستایی برخوردار است، افزود: فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه در استان زنجان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب کشور با اشاره به اینکه ماموریت آب و فاضلاب تامین آب سالم برای مردم است، خاطرنشان کرد:‌ تصفیه‌خانه زنجان اقدام مهمی برای سالم سازی آب زنجان محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به پراکندگی شهرک‌های مختلف و گستردگی استان زنجان، به نحو مطلوبی آبرسانی به این مناطق صورت می‌گیرد.

جاودانی با بیان اینکه میزان سرانه مصرف آب در برخی کشورهای جهان 130 تا 150 لیتر است، افزود: متاسفانه این میزان در کشور 250 تا 300 لیتر است.

وی اصلاح الگوی مصرف را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری وزارت نیرو نیز در این زمینه به موازات فعالیت‌های فنی در زمینه اصلاح الگوی مصرف نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب کشور با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف است، خاطرنشان کرد: مصرف سرانه آب در استان زنجان 150 لیتر برای هر نفر است که با استانداردها مطابقت دارد.

وی بر ضرورت همکاری رسانه‌ها و مطبوعات با وزارت نیز در زمینه فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و افزود: ضروری است در این زمینه رسانه‌ها با فرهنگ سازی مناسب، مردم را به اصلاح الگوی مصرف ترغیب کنند.

جاودانی با بیان اینکه حرکت‌های مطلوبی در کشور با برگزاری همایش‌ها، سمینارها و نمایشگاه‌ها انجام شده است، یادآور شد: برگزاری جشنواره آب و رسانه نیز از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول