اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت البرز:

شهرستان البرز نیازمند زمین اختصاصی اسکیت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت شهرستان البرز گفت: این شهرستان نیازمند زمین اختصاصی اسکیت است تا ورزشکاران این رشته بتوانند به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند.

شهرستان البرز نیازمند زمین اختصاصی اسکیت است

ابوالفضل محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: لازمه میزبانی رقابت‌های استانی و کشوری اسکیت در شهرستان البرز وجود یک زمین استاندارد اسکیت در این شهرستان است.

وی ادامه داد: عدم وجود امکانات و فعالیت در فضاهای غیراستاندارد و غیرایمن موجب کاهش استقبال و انگیزه اسکیت‌سواران در شهرستان البرز شده است.

رئیس هیئت اسکیت البرز همچنین با اشاره به برپایی همایش‌های گوناگون اسکیت‌سواری در مناسبت‌های مختلف در این شهرستان تصریح کرد: داشتن فضا و امکانات مناسب موجب برگزاری مسابقات اسکیت در سطح شهرستان البرز و استان قزوین خواهد شد که این امر نه تنها موجب تبلیغات برای جذب نوجوانان و جوانان به این رشته می‌شود بلکه به رشد روزافزون رشته ورزشی اسکیت در شهرستان البرز نیز کمک شایانی می‌کند.

محمدزاده از برگزاری چندین دوره آموزشی اسکیت در سطح شهرستان البرز خبر داد و اذعان کرد: بیشترین استقبال دوره‌های آموزشی در این رشته از سوی بانوان بوده که اغلب از گروه سنی پایین هستند.

وی دلیل استقبال کم آقایان را نزدیکی شهرستان البرز به مرکز استان قزوین دانست و اظهار کرد: آقایان به‌ راحتی می‌توانند در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی شهر قزوین حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان البرز ادامه داد: بیشتر اسکیت‌سواران حرفه‌ای شهرستان البرز به‌ دلیل نزدیکی این شهرستان به مرکز استان قزوین، با شرکت در دوره‌های آموزشی شهر قزوین به فعالیت ورزشی خود می‌پردازند که وجود یک فضای مناسب و پیشرفته می‌تواند آنان را به فعالیت در شهر خود بازگرداند.

محمدزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی در خصوص اختصاص یک زمین اسکیت با همکاری شورای شهر و شهرداری صورت گرفته که در نامه‌نگاری‌ها مقرر شده است زمینی در ورزشگاه امام علی (ع) شهرستان البرز در اختیار هیئت اسکیت این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول