اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو رشته استقامت و سرعت

مسابقات اسکیت کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات اسکیت کاشان در رشته‌های استقامت و سرعت با حضور ورزشکاران این رشته در این شهرستان برگزار شد.

مسابقات اسکیت کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اولین دوره رقابت‌های اسکیت سرعت و استقامت 200، 500 و یک‌هزار متر شهرستان کاشان بعد از ظهر امروز با حضور ورزشکاران این رشته در کاشان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و برزگسالان در پیست اسکیت پارک آیت‌الله مدنی این شهرستان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان شایان اکبرزاده با زمان 17.28 ثانیه موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد، امیرعباس مؤمن‌زاده با زمان 21.15 ثانیه عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و آرشام حسینی نیز با زمان 25.23 ثانیه به مقام سوم این مسابقات رسید.

در رده سنی نوجوانان، عارف غافلی بیدگلی با زمان 30.68 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد، حمیدرضا کرمی با زمان 34.71 ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و محمدحسین دانش نیز با زمان 33.43 ثانیه بر سکوی این رقابت‌ها ایستاد.

در رده سنی جوانان، مهدی ترابی با زمان 41.40 ثانیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، محمد احمدپور با زمان 45.89 ثانیه عنوان دوم را به خود اختصاص داد و امید شکرریز با زمان 48.11 عنوان سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رده سنی بزرگسالان نیز علی زکاری با زمان 42.13 ثانیه به مقام قهرمانی رسید، حمیدرضا ترابی بیدگلی با زمان 43.13 ثانیه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و جواد حمیدپناه نیز با زمان 43.07 ثانیه به مقام سوم این رقابت‌ها بسنده کرد.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان کاشان در آئین اهدای جوایز نفرات برتر این رقابت‌‌ها، هدف از برگزاری این مسابقات را کسب پشتوانه برای اسکیت کاشان و همچنین استعدادیابی ورزشکاران این رشته در کاشان برشمرد.

مهدی نادعلی افزود: اسکیت سرعت از جمله رشته‌هایی است که با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شده است و هم‌اکنون نیز شاهد استقبال خانواده‌ها هستیم و این دوره از مسابقات نیز از حمایت خانواده‌ها برخوردار است.

وی، توسعه و شتاب بخشیدن به اهداف و توجه به زیر ساخت‌های ورزش بر اساس قانون برنامه پنجم، توسعه نظام استعدادیابی و ایجاد بستری مناسب برای رشد این رشته در شهرستان کاشان را از جمله برنامه‌های هیئت اسکیت کاشان اعلام کرد و گفت: ورزش امروز یکی از ارکان مهم در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و اگر بتوانیم از این پتانسیل به خوبی بهره بگیریم، می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

نادعلی همچنین ارتقای فرهنگ ورزش اسکیت و افزایش سطح توان فنی و دانش مربیان و ورزشکاران را نیز یکی دیگر از برنامه‌های هیئت اسکیت شهرستان کاشان اعلام کرد و یادآور شد: در دنیای امروز بحث دانش و بهره‌گیری از علم، امری مهم بوده و برای موفقیت در عرصه ورزش باید به این نکته توجهی خاص داشت.

دبیر هیئت اسکیت شهرستان کاشان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود تا ورزش به خانه‌های مردم وارد شود گفت: هیئت اسکیت شهرستان کاشان در آینده‌ای نزدیک با برگزاری همایش‌های سراسری و همگانی، نسبت به آشنا نمودن مردم با رشته اسکیت اقدام می‌کند.

مظفری‌تبار یادآور شد: خانواده‌های کاشانی نسبت به ورزش اسکیت گرایش خوبی دارند و هر روز شاهد هستیم بر علاقه‌مندان به این ورزش افزوده می‌شود.

به گفته وی، ورزش اسکیت به دلیل هیجان و ویژگی‌های خاصی که دارد در بین جوانان و خانواده‌ها جایگاه خاصی پیدا کرده است و جوانان پرشور می‌توانند انرژی خود را در این ورزش و به بهترین شکل تخلیه کنند.

دبیر هیئت اسکیت کاشان توجه به مسائل فرهنگی را یکی از اهداف هیئت اسکیت کاشان اعلام کرد و گفت: حضور علاقه‌مندان به ورزش اسکیت گواه این است که در این بخش هر چه کارهای مؤثر و مفیدی انجام شود، باز هم کم است.

مظفری‌تبار تأکید کرد: توجه به جوانان از جمله مسائل مهم روز است و می‌تواند در مقابل شیطنت‌های بیگانگان نقش خنثی‌کننده و مهمی را ایفا کند.

مسابقات اسکیت استقامت و سرعت کاشان به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و هیئت اسکیت شهرستان کاشان امروز در پیست اسکیت پارک آیت‌الله مدنی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول