اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی خبر داد

دعوت 2 اسکیت‌باز استان مرکزی به تیم ملی بزرگسالان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی از دعوت دو نفر از اسکیت‌بازان این استان به تیم ملی اسکیت بزرگسالان خبر داد.

دعوت 2 اسکیت‌باز استان مرکزی به تیم ملی بزرگسالان

محسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: محمد صالحی و مجید نوری دو نفر از اسکیت‌بازان شایسته این استان 25 تیر ماه به منظور حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به همراه سایر اعضای تیم ملی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی و آسیایی اسکیت مهر ماه و شهریور ماه امسال برگزار می‌شود که اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از 25 خرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی پیگیری آماده‌سازی زمین اسکیت مجموعه امام خمینی(ره) را از برنامه‌های مهم این هیئت در سال جاری عنوان کرد و گفت: این زمین که تنها زمین پیست بین‌المللی ایران به شمار می‌رود دو سال گذشته توسط شرکت توسعه و تجهیز احداث و به بهره‌برداری رسید، اما به دلیل داشتن شیب برای استفاده مناسب نیست که پیگیری به منظور رفع نواقص موجود با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش به منظور همگانی کردن این رشته خبر داد و خاطر نشان کرد: هیئت اسکیت استان مصصم است با فراهم‌سازی بستر لازم به منظور حضور اسکیت‌بازان در پارک‌ها این رشته را به رشته‌ای همگانی تبدیل کند.

وی متذکر شد: در تابستان امسال کلاس‌های متعدد آموزش اسکیت در شهرهای دلیجان، محلات، خمین، ساوه، اراک، کمیجان، شازند، آشتیان و تفرش برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی همچنین از راه‌اندازی رشته اسکیت‌بورد در شهر اراک برای نخستین بار خبر داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول