اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون اسکیت بانوان خبر داد

جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی اسکیت بانوان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس فدراسیون اسکیت بانوان یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون اسکیت را به خدمت گرفتن سرمربی خارجی برای تیم ملی عنوان کرد.

جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی اسکیت بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سکینه افسرده اظهار کرد: اسکیت ورزشی مفرح و پرنشاط است و علاوه بر اینکه تفریح سالمی برای نونهالان و نوجوانان محسوب می شود سبب افزایش آمادگی جسمانی و سلامتی روحی و روانی این قشر می شود.

نائب رئیس فدراسیون اسکیت بانوان با اشاره به کیفیت برگزاری مرحله دوم مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر کشور که در  شهرستان طرقبه و شاندیز که در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات با حضور 30 ورزشکار از 26 استان کشور در سطح بالا و به مراتب با کیفیت بیشتر نسبت به مرحله نخست این مسابقات در حال برگزاری است.

افسرده افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکاران از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و روند رو به رشد مناسبی را نسبت به مرحله نخست پشت سر گذاشته‌اند.

وی یادآور شد: در طول برگزاری این مسابقات ورزشکاران نخبه و با استعداد شناسایی و به اردوهای آمادگی تیم ملی برای آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود، دعوت می‌شوند.

نائب رئیس فدراسیون اسکیت بانوان یکی از مهمترین برنامه‌های این فدراسیون را به خدمت گرفتن سرمربی خارجی برای تیم ملی عنوان کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده، فدراسیون برگزاری اردوهای منظمی را برای ارتقای سطح فنی ورزشکاران و همچنین افزایش سطح کیفی مربیان پیش‌بینی کرده است.

وی در مورد میزبانی این مسابقات در شهرستان طرقبه و شاندیز اظهار کرد: پیست اسکیت احداث شده در این شهرستان از سطح استاندارد بالایی برخوردار می باشد و به علت انصراف ارومیه از میزبانی مرحله سوم مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان و نوجوانان کشور در صورت موافقت دیگر استان ها این مسابقات را در همین مکان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول