اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت مازندران:

قائمشهر قهرمان مسابقات اسکیت مازندران شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکیت مازندران گفت: قائمشهر قهرمان ششمین دوره مسابقات اسکیت سرعت پسران مازندران شد.

قائمشهر قهرمان مسابقات اسکیت مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،مرتضی تیرگری از قهرمانی مقتدرانه قائمشهر در ششمین دوره مسابقات اسکیت سرعت پسران مازندران خبر داد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از سراسر استان در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل برگزار شد که قائمشهر با کسب 9 مدال طلا، هشت نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن تیم‌های آمل با دو طلا و یک نقره و امیرکلا با یک طلا و دو برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیرگری تصریح کرد: در 200 متر رده سنی نونهالان علیرضا یونسی، محمد مهدی اشکان و آرمین جعفری هر سه از قائمشهر به ترتیب در مکان اول تا سوم ایستادند و در 300 متر این رده سنی پارسا حسین‌زاده و پارسا روشن از قائمشهر به ترتیب اول و دوم شدند و شاهرخ اسلامی‌نیا از نور در مکان سوم ایستاد.

وی اظهار داشت: در 300 متر رده سنی اول نوجوانان محمدمهدی ملا‌آقاجانی از آمل اول و علیرضا کاظمی از نور و محمد مهدی ده‌نبی از امیرکلا دوم و سوم شدند.

تیرگری اضافه کرد: در این رده سنی و در ماده 500 متر محمد مهدی ملاآقاجانی از آمل، شاهین اسلامی‌نیا از نور و محمد مهدی ده‌نبی از امیرکلا در مکان اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیر هیئت اسکیت مازندران افزود: در رده سنی دوم نوجوانان امیرحسین رضایی، سینا زارعیان و پوریا روشن از قائمشهر به ترتیب در دو ماده 300 و 500 متر در مکان‌های اول تا سوم جای گرفتند.

تیرگری اذعان داشت: در 300 متر رده سنی اول جوانان هاتف ولی‌زاده از قائمشهر مقام اول را کسب کرد و عماد ابراهیمی از آمل و مهرزاد اکباتانی از امیرکلا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در 500 متر این رده ‌هاتف ولی‌زاده از قائمشهر و احمدرضا علاء از نور اول و دوم شدند.

وی بیان داشت: در 300 متر رده سنی دوم جوانان احسان مهدویان و محمد رمضانی و محمدیزدانی همگی از قائمشهر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده و در 500 متر این رده احسان مهدوی، محمد رمضانی و علیرضا خوانساری از تیم قهرمان این دوره مسابقات در مکان‌های اول تا سوم تکیه زدند.

دبیر هیئت اسکیت استان مازندران با اشاره به اینکه در 300 متر رده سنی امیدها عارف سلیمانی از امیرکلا، محمد جعفری و مبین رضائی از قائمشهر اول تا سوم شدند، گفت: در 1000 متر محمد جعفری و مبین رضایی از قائمشهر اول و دوم شده و عارف سلیمانی از امیرکلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با نظر کمیته فنی مسابقات امیرحسین رضایی از قائمشهر به عنوان فنی‌ترین بازیکن دوره شناخته شد.

 به گزارش فارس به نقل از هیئت اسکیت مازندران، تیرگری در پایان عنوان کرد: مراسم پایانی این دوره از مسابقات با حضور مسئولان هیئت اسکیت مازندران برگزار شد که به نفرات برتر حکم، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول