اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 200 میلیون ریالی

زمین اسکیت در سقز به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شهردار سقز گفت: کار ساخت و آسفالت زمین اسکیت سقز با مساحت 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال به اتمام رسید.

زمین اسکیت در سقز به بهره‌برداری رسید

عثمان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قبلاً توسط شهرداری در ضلع شمالی پارک مولوی کرد قسمتی به عنوان محل تمرین اسکیت به هیئت اسکیت به طور موقت واگذار شده بود تا جوانانی که به این رشته ورزشی علاقمند بودند بتوانند در آن تمرین کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام مختلف سال پارک مولوی کرد پذیرای مهمانان زیادی از اقصی‌نقاط کشور است و پارک هم فاقد مسجد و نمازخانه بود، در محل یاد شده اقدام به ساخت مسجد و فضای سبز کردیم.

شهردار سقز همچنین از احداث بوستان فردوس در قالب 5 هزار مترمربع خبر داد و گفت: بوستان فردوس با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و نیز استفاده ساکنان محلات شهر سقز از فضای سبز احداث می‌شود.

رحیمی گفت: بوستان فردوس در زمینی به مساحت نزدیک به 5 هزار مترمربع در نقطه‌ای احداث می‌شود که پیش‌تر یک معضل را از لحاظ گرد و خاک و زباله برای ساکنان به وجود آورده بود.

وی در ادامه افزود: با طراحی و ساخت بوستان‌های جدید در کنار بوستان‌های موجود، به سمتی حرکت خواهیم کرد که شهروندان به تدریج فضای مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و استفاده از فضای سبز شهری داشته و فضای سبز بلوارهای میانی خیابان‌ها را برای نشستن انتخاب نکنند.

شهردار سقز تصریح کرد: برای احداث بوستان فردوس 4 هزار و 500 مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی و نیز 600 متر لوله‌گذاری برای تامین آب این بوستان انجام شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: بوستان دیگری هم در خیابان فخررازی در پایین محله شهر سقز در حال ساخت است که با بهره‌برداری آن مجموع فضاهای سبز شهری افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

وی در پایان با یادآوری اینکه در چند سال گذشته از لحاظ ایجاد فضاهای سبز اقدامات گسترده و قابل قبولی در سطح شهر صورت گرفته است، اذعان داشت: شهرداری مصمم است در نقاطی از شهر که زمین بلااستفاده مربوط به شهرداری وجود دارد، پارک‌های درون‌محله‌ای و بوستان احداث کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول