اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جلب رضایت خانواده‌ها

پیست‌های اسکیت البرز درجه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان البرز از درجه بندی پیست‌های اسکیت این استان و اعلام نرخ‌های جدید شهریه برای آنها خبر داد.

پیست‌های اسکیت البرز درجه‌بندی می‌شوند

صالح صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و با توجه به اینکه برخی از پیست‌های فعال سطح شهر اقدام به دریافت شهریه‌های نامتعارف می‌کردند، لذا تصمیم گرفتیم با هدف ساماندهی این بخش آنها را درجه‌بندی و نرخ‌های جدیدی را برای استفاده شهروندان از آنها اعلام کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پنج پیست روباز و هشت سالن ورزشی در سطح استان فعالیت دارند که پس از بررسی کیفیت آموزش، درجه مربیان و کیفیت فضای پیست درجه بندی و نرخ‌های استفاده از آنها اعلام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه نشست مدیران این پیست‌ها نیز اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد گفت: در این نشست مشترک نقطه نظرات بهره‌برداران نیز شنیده خواهد شد تا در مسیر اجرای این طرح و برای پاسخگویی به خانواده‌ها با مشکلی روبه‌رو نشویم.

رئیس هیئت اسکیت استان البرز با بیان اینکه در تابستان شاهد حضور پررنگ مردم و فرزندانشان در پیست‌های اسکیت استان هستیم ادامه داد: شرایط این فضاهای ورزشی را با بازرسی‌های مداوم بررسی می‌کنیم تا تخلفات احتمالی کاهش یابد ضمن آنکه با برگزاری جلسات مختلف سعی شده ضوابط به اطلاع مدیران پیست‌ها برسد.

صمیمی در پایان اشاره‌ای هم به برگزاری مجمع انتخاباتی اسکیت البرز داشت و گفت: این مجمع هفته گذشته با حضور فریبا محمدیان سرپرست فدراسیون اسکیت برگزار شد و بنده به عنوان تنها کاندیدای احراز ریاست هیئت اسکیت استان البرز برای چهار سال انتخاب شدم و تلاش خواهم کرد این رشته ورزشی را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول