اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد:

اختصاص سوخت 400 تومانی به سرویس‌های مدارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ستاد سوخت کشور باید به منظور کاهش مشکلات رانندگان سرویس‌های مدارس اقدامات لازم را نسبت به اختصاص سوخت با نرخ 400 تومان به آنها انجام بدهد.

اختصاص سوخت 400 تومانی به سرویس‌های مدارس
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سرویس‌های مدارس اصفهان اظهار داشت: همکاری و مساعدت مسئولان در راستای کاهش مشکلات این افراد ضرورت دارد و با افزایش قیمت سوخت بسیاری از رانندگان سرویس‌های مدارس از ادامه فعالیت خود انصراف داده‌اند.
وی به ضرورت رعایت قوانین در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: قوانین اخیر مربوط به راهنمایی و رانندگی توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده و این قانون در شورای نگهبان نیز مورد تایید قرار گرفته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تمام مردم باید تابع قانون باشند، تصریح کرد: در حال حاضر این قانون الزام‌آور است و تمام اقشار مختلف جامعه ملزم به رعایت آن هستند.
وی با بیان اینکه در ابتدای اجرای این قانون احتمال وجود نقض‌هایی در آن وجود دارد، اضافه کرد: نقض‌ها و اشکالات موجود در این قانون باید با استفاده از راهکارهای مناسب و قانونی برطرف شود.
قربانی تاکید کرد: هیچ یک از مردم نباید قوانین موجود در سطح جامعه را نادیده بگیرند و نرخ کرایه سرویس‌های مدارس نیز با توجه به این قانون تصویب شده است.
وی به وظیفه متصدیان سرویس‌های مدارس در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: کرایه دریافتی از دانش‌آموزان باید با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر انجام شود و آنها باید قوانین و استانداردهای مشخص شده برای سرویس‌های مدارس را رعایت کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان همواره در راستای ساماندهی سرویس‌های مدارس تلاش می‌کند، گفت: حفظ رعایت‌های ایمنی و حفاظت کامل دانش‌آموزان در سرویس‌های مدارس مورد توجه مسئولان قرار دارد و اعضای این شورا درصدد ایجاد تغییراتی در این بخش هستند.
وی گفت: ستاد سوخت کشور باید به منظور کاهش مشکلات رانندگان سرویس‌های مدارس اقدامات لازم را نسبت به اختصاص سوخت با نرخ 400 تومان به آنها انجام بدهد.
قربانی با اشاره به اینکه اهمیت تحقق این موضوع در راستای کاهش مشکلات این افراد اظهار داشت: تحقق این موضوع به بررسی ابعاد آن و انجام اقدامات کارشناسی نیاز دارد و تا زمانی که این موضوع محقق نشده است، تمام افراد ملزم به رعایت قانون هستند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول