اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی اصفهان:

90درصد سرویس‌های مدارس اصفهان کارت سوخت ندارند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان گفت: بیش از 90درصد از رانندگان خودرو‌های شخصی فعال در بخش سرویس‌های مدارس اصفهان فاقد کارت سوخت هستند.

90درصد سرویس‌های مدارس اصفهان کارت سوخت ندارند
رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت خودرو‌های شخصی در بخش سرویس مدارس اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار خودروی پلاک شخصی در مناطق 14‌گانه اصفهان حمل و نقل دانش‌آموزان را در سطح شهر انجام می‌دهند.
وی به نتایج حاصل از یک‌نوبته شدن مدارس در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح تعداد دانش‌آموزان در نوبت صبح افزایش یافته و این موضوع سبب کمبود خودرو برای فعالیت در بخش سرویس‌های مدارس شده است.
معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در بخش سرویس‌های مدارس تصریح کرد: افزایش قیمت سوخت مشکلات رانندگان خودرو‌های شخصی فعال در بخش سرویس مدارس را افزایش داده است و این افراد با کمبود سوخت مواجه هستند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 90درصد از این رانندگان در سطح مناطق 14‌گانه اصفهان فاقد کارت سوخت هستند و این موضوع سبب کاهش فعالیت آنها در بخش سرویس‌های مدارس شده است.
عسگری‌نژاد به ضرورت توجه مسئولان نسبت به وضعیت این افراد اشاره کرد و بیان داشت: اواخر سال تحصیلی گذشته و با توجه به افزایش قیمت سوخت حدود 3هزار نفر از رانندگان سرویس‌های مدارس اصفهان از ادامه فعالیت خود در این بخش انصراف داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رانندگان جدید در این بخش فعالیت می‌کنند، گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید حدود 2 هزار راننده خودرو شخصی وارد سیستم سرویس‌های مدارس شده‌ و این افراد جایگزین رانندگان انصراف دهنده در این بخش شده‌اند.
معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر 2هزار و 500 دستگاه تاکسی شهری اصفهان در بخش سرویس‌های مدارس فعالیت می‌کنند.
وی به مشکلات اصفهان در بخش سرویس‌های مدارس اشاره کرد و افزود: با توجه به گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید یک هزار دستگاه خودرو به منظور حمل و نقل دانش‌آموزان در سطح شهر مورد نیاز است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول