اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

الزامی شدن برچسب برای سرویس‌‌های مدارس کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان گفت: در سال تحصیلی جدید نصب نشان برچسب شناسایی برای انواع سرویس‌های مدارس کاشان الزامی شد.

الزامی شدن برچسب برای سرویس‌‌های مدارس کاشان
اکبروطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: در طرح ساماندهی سرویس مدارس شهرستان کاشان دو برچسب روی شیشه جلو و عقب سرویس مدارس نصب می‌شود.
وی افزود: برچسب سومی نیز روی یکی از طرفین سرویس‌های مدارس کاشان نصب می‌شود تا خودروهایی که با عنوان سرویس فعالیت می‌کنند متمایز از خودروهای دیگر بوده و برای شهروندان کاشانی قابل شناسایی باشند.
وطنخواه داشتن کارت ویژه و نصب برچسب به تمامی تاکسی‌هایی که نسبت به ارایه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس اقدام می‌کنند را الزامی دانست و هشدار داد: در صورت عدم نصب برچسب سرویس مدارس، گشت‌های حوزه معاونت انتظامی و راهنمایی و رانندگی از تردد این خودروها جلوگیری می‌کنند.
وطنخواه بر نظارت جدی به عملکرد سرویس‌های مدارس کاشان تأکید کرد و گفت: علاوه بر پلیس راهور، گشت‌های ویژه تاکسیرانی نیز بر نحوه فعالیت سرویس مدارس نظارت دارند.
به گفته وی بیش از 200 دستگاه تاکسی و خودروی شخصی با عمر کمتر از 10 سال در طرح ساماندهی سرویس مدارس شهرستان کاشان قرار گرفته‌است.
وی در مورد ساماندهی سرویس مدارس شهرستان کاشان گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط  سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کاشان سرویس‌ مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید از انسجام بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول