اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان:

بنزین 700 تومانی سبب مشکلات سرویس مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرستان اصفهان گفت: اگر قرار باشد سرویس‌های مدارس با بنزین ۷۰۰ تومانی انجام شود خودرو برای فعالیت در بخش سرویس‌های مدارس با کمبود مواجه می‌شود.

بنزین 700 تومانی سبب مشکلات سرویس مدارس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رمضان عسگری‌نژاد اظهار داشت: متولی کارت سوخت، ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور است و آنها سوخت سرویس‌های مدارس را آزاد اعلام کرده‌اند.
وی افزود: سازمان تاکسیرانی مکاتبات و پیگیری‌های زیادی را در این خصوص با مدیران استانی، راهور، ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور داشته ولی این مکاتبات نتیجه‌ای نداشته است.
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان تصریح کرد: اگر قرار باشد سرویس‌های مدارس با بنزین ۷۰۰ تومانی حمل‌ونقل دانش‌آموزان را انجام دهند باید نرخ جابه‌جایی افزایش یابد ولی مدیران شهری با این افزایش مخالف هستند چرا که مردم توانایی پرداخت را ندارند.
وی با اشاره به نتایج حاصل از یک‌نوبته شدن مدارس در سطح جامعه گفت: با اجرای این طرح تعداد دانش‌آموزان در نوبت صبح افزایش یافته و این موضوع سبب کمبود خودرو برای فعالیت در بخش سرویس‌های مدارس شده است.
عسگری‌نژاد با تاکید بر مشکلات موجود در بخش سرویس‌های مدارس تصریح کرد: افزایش قیمت سوخت مشکلات رانندگان خودرو‌های شخصی فعال در بخش سرویس مدارس را افزایش داده است و این افراد با کمبود سوخت مواجه هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول