اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم نظارت:

سرویس‎های مدارس بیش از ظرفیت مسافر سوار می‎کنند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهرگرگان گفت: به دلیل عدم نظارت سرویس‎های مدارس بیش از ظرفیت مسافر سوار می‎کنند.

سرویس‎های مدارس بیش از ظرفیت مسافر سوار می‎کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس یکی از ضروریات تحمیل شده جامعه شهری است و به عنوان دغدغه‌های فکری اولیای دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی مطرح است که نیازمند ساماندهی جدی و نظارت بیشتر هستند.
وی تصریح کرد: ساماندهی سرویس مدارس گرگان از دو جهت قابل بررسی می‎باشد که نخستین مورد آن  رعایت نکردن نرخ های مصوب است.
گرزین گفت: خانواده‌ها برای امنیت روحی و روانی خود و فرزندانشان در مواجهه با مشکلاتی از قبیل ترافیک‎های سنگین، ازدحام جمعیت، خطر رانندگان مبتدی و تهدیدهای اجتماعی در مسیر رفت و آمد ترجیح می‌دهند از سرویس دانش‎آموزی مناسب استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از سرویس‎های مدارس فعال در سطح شهر مقررات را رعایت نکرده و اقدام به حمل مسافر بیش از ظرفیت اتومبیل می‎کنند که این موضوع ممکن است آسیب‌های جدی برای دانش آموزان به همراه داشته باشد.
رئیس کمیسیون توسعه، عمران و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گاهی در سطح شهر مشاهده می‎شود که برخی از ماشین‎های سواری که فعالیت سرویس مدارس را بر عهده دارند اقدام به سوار کردن بیش از هشت دانش‌آموز در یک اتومبیل می‎کنند که این موضوع بسیار خطرناک است و ممکن است حوادث را پیش آورد که هیچ کس نتواند پاسخگوی آن باشد.
وی در ادامه ثبت‌نام خارج از منطقه مسکونی دانش‎آموزان مدارس مختلف شهری را موجب طولانی شدن مسافت و مشکلاتی در فرآیند ترافیک و حمل و نقل دانست و تصریح کرد: با توجه به مسائل مذکور ضروری است با نهادهای دست‌اندرکار در ساماندهی سرویس ویژه مدارس دانش‎آموزان برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به عمل آید.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول