اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

عسلویه بیشترین تعداد مدرسه تخریبی را دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: عسلویه بیشترین تعداد مدرسه تخریبی را دارد و با کمبود فضای آموزشی روبروست.

عسلویه بیشترین تعداد مدرسه تخریبی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در سطح جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط دارند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت امر بسیار مهمی است که باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان آموزش و پرورش باشد.

بخشدار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه عسلویه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری با شکوه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همکاری و هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج منطقه و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس اشاره و خاطر نشان کرد: هدف اصلی از گرامیداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر ارج نهادن بر رشادت غیورمردان 8 سال دفاع مقدس از میهن و ارزش‌های اسلامی، آشنا کردن نسل جدید با فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌ها و افتخارات نسل گذشته است که فرهنگیان منطقه وظیفه خطیری نسبت به این امر مهم دارند.

نادری همچنین افتخارات کسب شده در حوزه آموزش و پرورش منطقه را نتیجه همدلی، احساس مسئولیت، اتفاق نظر همه اقشار و مسئولین سطح بخش و همکاری بسیار خوب سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با اداره آموزش و پرورش دانست و خواستار استمرار آن شد.

وی در ادامه به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز غنچه‌ها، جشن شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: همانطور که باز شدن مدارس و شروع سال تحصیلی، حضور دانش‌آموزان و طنین‌انداز شدن زنگ مدارس جانی دوباره به فضای شهر و روستاها می‌بخشد جا دارد با تمیز کردن و تزئین فضای شهر و نصب بنر تبریک بازگشایی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهر و روستاها توسط شهرداران، دهیاران، شوراها، شرکت‌ها و نیز حضور در مراسم‌ها شاهد یک روند بازگشایی مدارس پر شور و نشاط و درخور شأن دانش‌آموزان منطقه باشیم.

وی اذعان داشت: عسلویه بیشترین تعداد مدرسه تخریبی را دارد و هم‌اکنون با کمبود فضای آموزشی روبروست که مسئولان باید نسبت به تامین زیرساخت‌ها در منطقه اهتمام ورزند و نسبت به ایجاد فضاهای جدید آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول