اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اردبیل:

75 درصد تجهیزات شهر‌بازی اردبیل مجوز بهره‌برداری گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: 75 درصد از تجهیزات شهر‌بازی استان اردبیل مجوز بهره‌برداری دریافت کرده‌اند.

75 درصد تجهیزات شهر‌بازی اردبیل مجوز بهره‌برداری گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، هاشم علایی اظهار داشت: بعد از هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده توسط پیمانکاران 75 درصد از تجهیزات شهر‌بازی اردبیل موفق به اخذ مجوز بهره‌برداری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تجهیزات شهر‌بازی مشمول مقررات استاندارد اجباری است لذا با برگزاری جلسات متعدد با شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل و هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان تجهیزات شهر‌بازی اردبیل موفق به اخذ مجوز بهره‌برداری شدند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل یادآور شد: مابقی تجهیزات شهربازی که در حال پلمب می‌باشد و یا در حالت بحرانی قرار گرفته و یا در مرحله تکمیل مستندات قانونی است به محض اتمام مراحل قانونی مجوز بهره‌برداری از سوی شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده صادر می‌شود.

علایی گفت: پیمانکاران باید در مهلت تعیین شده از سوی شرکت بازرسی حتما نسبت به تمدید مجوز بهره‌برداری اقدام کنند و همچنین بررسی‌های روزانه،‌ هفتگی و ماهانه از تجهیزات شهرهای بازی توسط پیمانکاران انجام گرفت.

این مسئول بیان داشت: 75 درصد از تجهیزات شهربازی اردبیل که مجوز بهره‌برداری دریافت کرده‌اند می‌توانند با نظارت شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز فعالیت کنند که این مجوزها جز با همکاری و هماهنگی مسئولان استان و به ویژه شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز استان اردبیل میسر نمی‌شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در پایان سخنان خود از استاندارد‌سازی تجهیزات شهر‌بازی سرپوشیده در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در مراحل پایانی اخذ مجوز بهره‌برداری از سوی شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده قرار دارند که امیدواریم با اطمینان و استاندارد لازم این مجموعه به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول