اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف استانداردسازی انجام شد

پلمپ 11 دستگاه بازی در شهربازی سیرجان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی سیرجان گفت: با هدف استانداردسازی، این نهاد 11 دستگاه شهربازی سیرجان از طریق قانون را پلمپ کرد.

پلمپ 11 دستگاه بازی در شهربازی سیرجان

محمد میرمخلصونی‌یزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: بر اساس گزارش بازرسی اداره کل و با هدف تأمین امنیت جان مردم و استانداردسازی وسایل شهربازی 11 دستگاه در شهربازی سیرجان پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی ابراز داشت:‌ وسایل بازی پلمپ شده در شهربازی سیرجان شامل مجموعه قلعه‌بازی، سینما پنج‌بعدی، قطار کودک، سالتو یا دستگاه چرخنده، موتور بنزینی، استخر حباب، ترن هوایی، سرسره‌بازی، قاب زنجیره‌ای بزرگ، کشتی دوقلوها، بیلیارد و شانسی است.

میرمخلصونی‌یزدی افزود: اولویت اجرای قانون و استانداردسازی ابزار مورد استفاده مردم به ویژه اقلامی که با سلامتی افراد سر و کار دارد از اهداف اداره استاندارد و وظایف این مجموعه است.

وی تصریح کرد: پس از اجرای قانون و پلمپ برخی دستگاه‌های شهربازی سیرجان صاحبان دستگاه‌های قلعه‌بازی، موتور بنزینی، قطار کودک و استخر حباب اقدام به شکستن پلمپ کردند که این دستگاه‌ها پلمپ مجدد شدند.

این مسئول اذعان داشت: متخلفان در این زمینه تحویل مقامات قضائی شدند تا با قانون‌شکنان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

میرمخلصونی‌یزدی گفت: چهار وسیله بازی که به صورت غیر قانونی رفع پلمپ شدند بر اساس قانون از فعالیت آنها به مدت شش ماه جلوگیری می‌شود و سپس در صورت استانداردسازی فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره استاندارد سیرجان از همکاری شهرداری و فرمانداری این شهر برای اجرای قانون قدردانی کرد و ابراز داشت: شهربازی سیرجان نسبت به دیگر شهربازی‌های کشور وضعیت مطلوبی دارد، اما استانداردسازی دستگاهای مورد استفاده مردم ضروری است.

به گزارش فارس،‌ شهربازی سیرجان دارای 54 وسیله بازی است که روزانه بیش از 7 هزار نفر از این وسائل استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول