اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

وابستگی به دلار باید کم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وابستگی ما به دلار باید کم شود و در معاملات بین‌المللی سعی کنیم معاملات پایاپای داشته باشیم.

وابستگی به دلار باید کم شود

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه امروز شیوه و استراتژی دشمن در جنگ با کشورها تغییر پیدا کرده است، اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب ملت فداکار ایران در طی یک دوره هشت ساله جنگ تحمیلی با ایثار و گذشت توانست در برابر جنگ نظامی دشمن بایستد و از کیان و آب و خاک کشور دفاع کند و در این زمینه سربلند بیرون آمد.

وی ادامه داد: امروز شیوه دشمن در برابر ملت ایران متفاوت شده و دشمن مردم و کشورمان را مورد هجوم اقتصادی قرار داده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین راه مقابله با تهاجم اقتصادی و تحریم دشمن را اتکا به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: برخی از عوامل گرانی‌ها در کشور نیز عوامل داخلی است و گروه‌هایی در این زمینه خواسته یا ناخواسته به مشکلات اقتصادی در کشور دامن می‌زنند و افرادی هستند که نمی‌خواهند از قوانین سالم موجود در جامعه تبعیت کنند.

وی دوری از اسراف، دوری از ریخت و پاش‌های اضافی و غیر ضروری، استفاده درست و به موقع از منابع، مدیریت صحیح و عدالت‌محور در جامعه و... را از عوامل رسیدن به اقتصادی پایدار و مقابله با مشکلات اقتصادی در کشور عنوان و تصریح کرد: حمایت از تولید ملی باعث رسیدن به خودکفایی و خارج شدن از وابستگی می‌شود که باید در این زمینه مسئولان و مردم تولیدات و کالاهای تولید داخل کشور را حمایت کنند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه در خصوص مشکلات اقتصادی نمایندگان مجلس نیز در کمیسیون‌های مختلف این مسائل را بررسی می‌کنند، گفت: یکی از راهکارها، برخورد با بالا رفتن نرخ دلار و تک‌رقمی شدن آن است که کارشناسان اقتصادی جامعه نیز برای تثبیت قیمت دلار در جامعه در حال بررسی مسائل اقتصادی و قیمت دلار هستند.

وی اظهار داشت: وابستگی ما به دلار باید کم شود و در معاملات بین‌المللی سعی کنیم معاملاتی پایاپای داشته باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهانت صهیونیست و استکبار جهانی به ساحت مقدس اسلام و پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: دشمن در هر لحظه برای زیر سئوال بردن مسلمانان یک طراحی جدید دارد و امروز با ساخت این فیلم موهن می‌خواهد حقانیت اسلام را زیر سئوال ببرد که البته هیچ‌گاه نمی‌تواند به این هدف شوم دست یابد.

وی ابراز داشت: این حرکت دشمن باعث وحدت بیشتر مسلمانان در سراسر دنیا شد و دشمن با انجام این اقدامات در طی سال‌های اخیر باعث توجه بیشتر مسلمانان به اسلام و ائمه معصومین شده و در این راه خودش محکوم به شکست بوده است.

آریایی‌نژاد در بخش پایانی سخنانش انجام این حرکات دشمن را بهانه‌ای برای اقدامات شوم بعدی دشمن خواند و گفت: مسلمانان باید با زیرکی و تیزهوشی مراقب حرکات دشمن باشند چرا که تمام برنامه‌های دشمن در توهین به مقدسات از اسلام‌هراسی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول