اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جویبار خبر داد

صادرات 24 میلیون دلاری کالا از جویبار

خبرگزاری فارس:فرماندار جویبار گفت: در شش ماه اول سال جاری حدود 24 میلیون دلار صادرات از جویبار به کشورهای هدف صادراتی انجام شد.

صادرات 24 میلیون دلاری کالا از جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، امید نیک‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح گازرسانی شهرک صنعتی جویبار بیان داشت: این میزان صادرات توسط فعالان اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی جویبار انجام شده که رقم خوبی هم از نظر تولید محصولات و هم خدمات فنی و مهندسی است.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلابی مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران قابل تقدیر است، تصریح کرد: وضعیت شهرک‌های صنعتی درحال رونق و شکوفایی است و شاهد اجرای طرح‌های خوبی در شهرک صنعتی جویبار هستیم.

فرماندار جویبار گفت: پروژه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب و زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی جویبار در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و طرح ایجاد فضای سبز در این شهرک صنعتی نیز به اتمام رسیده و با تکمیل این پروژه‌ها امیدواریم روند تولید در شهرک صنعتی جویبار افزایش یابد.

نیک‌نژاد اذعان داشت: در شش ماه اول سال جاری حدود 24 میلیون دلار صادرات توسط فعالان اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی جویبار انجام شده که رقم خوبی هم از نظر تولید محصولات و هم خدمات فنی و مهندسی است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول