اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد اشتغالزایی صورت گرفت

اختصاص 2 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان اسدآباد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد گفت: برای اشتغالزایی مددجویان اسدآباد در بخش کشاورزی 2 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده است.

اختصاص 2 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان اسدآباد

محمد نوشادی‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی در اجرای مصوبات کارگروه توسعه کشاورزی، اظهار داشت: در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تعامل و گسترش همکاری‌های مؤثر بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کاهش نابرابری‌های اجتماعی، کاهش فقر و محرومیت به استناد مصوبه هیئت وزیران در زمینه توسعه بخش کشاورزی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.

وی ادامه داد: همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیته ‌امداد با هدف ارتقای توان افراد زیر پوشش این نهاد از طریق ایجاد معیشت مناسب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرح توسعه کشاورزی و اجرای طرح‌های مصوب و استفاده از اراضی مستعد، تسهیلات بانکی، نیروی کار و منابع آبی مورد نیاز است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد افزود: تعامل برای توسعه طرح‌های کشاورزی بر اساس موازین علمی و فنی با استفاده از تجارب طرفین برای دستیابی به اهداف طرح‌ها، هم‌افزایی لازم در امر آموزش فنی و حرفه‌ای متقاضیان و نظارت بر اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی به منظور اجرای صحیح طرح‌ها از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی در ادامه به تعهدات وزارت جهاد کشاورزی و کمیته ‌امداد اشاره کرد و ابراز داشت: ما با معرفی افراد واجدالشرایط و ارائه طرح‌های توجیه اقتصادی مددجویان به مسئولان جهاد کشاورزی موجب ایجاد اشتغالزایی در بخش کشاورزی می‌شویم.

نوشادی‌مقدم از اختصاص 2 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد در بخش توسعه کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: با اختصاص اراضی مناسب و تسهیلات بانکی به مددجویان زمینه ایجاد اشتغال در این بخش فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه از تعداد 4 هزار و 614 مورد سهمیه شهرستان اسدآباد در ایجاد اشتغال 390 مورد سهم این کمیته بوده است، افزود: تاکنون از این تعداد سهمیه 300 مورد تحقق یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد اضافه کرد: پارسال نیز با 312 مورد سهمیه کمیته امداد یک هزار و 200 مورد شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول