اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

15 دهکده و 400 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: 15 دهکده و 400 پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم.

15 دهکده و 400 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح ورزشگاه سردار شهید حاجی‌بابایی با بیان اینکه شاهد خدمتی دیگر از دولت خدمتگزار هستیم، اظهار داشت: در دولت نهم و دهم در بحث زیرساخت‌های ورزشی به اندازه کل تاریخ تربیت بدنی کار شده و در بعضی از مواقع چندین برابر دوران گذشته این اقدامات انجام شده است.

این مسئول افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان بازوی عمرانی و اجرایی وزارت ورزش و جوانان بیش از 400 پروژه نیمه تمام در اقصی نقاط کشور در دست احداث دارد.

وی گفت: همچنین حدود 15 دهکده ورزشی در برنامه ساخت خود دارد که از این بین، عملیات اجرایی چهار دهکده ورزشی ثامن ائمه مشهد، یادگار امام تبریز، فارس شیراز و نقش جهان اصفهان در حال انجام است.

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی اضافه کرد: ساخت این مجموعه که 7 هزار نفر ظرفیت دارد به نام ورزشگاه سردار شهید حاجی‌بابایی در شهر مریانج، در زمینی با مساحت 26 هزار متر مربع در سال 83 توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان آغاز و در سال 86 تحویل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شد و هزینه‌ای که برای تکمیل و احداث آن هزینه شده 8 میلیارد تومان بوده است.

این مسئول تصریح کرد: اگر بررسی کنید در می‌یابید این مجموعه یک دهکده المپیک جمع و جور است که شامل محل برگزاری مسابقات فوتبال، خوابگاه، استخر و سالن کشتی است و با توجه به امکاناتی که دارد این اجازه را می‌دهد که ما برای اردوهای تیم‌های ملی از آن استفاده کنیم.

ترکاشوند متذکر شد: کارهای دیگری که در سطح استان همدان انجام شده در سال گذشته افتتاح سالن 6 هزار نفری در شهر همدان با حضور معاون اول رئیس جمهور بوده و پروژه‌هایی که در دست احداث داریم استخر قهرمانی در اسدآباد، استادیوم 5 هزار نفری ملایر، سالن دو و میدانی، پیست دوچرخه‌سواری، و مجموعه ورزشی شهید بهشتی است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول