اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

اعتبار پروژه جامع فاضلاب آبادان به 115 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: برای رفع مشکل فاضلاب شهری، اعتبار این پروژه را به 90 میلیارد تومان افزایش داده و قصدمان بر این است که آن را به 115 میلیارد تومان برسانیم.

اعتبار پروژه جامع فاضلاب آبادان به 115 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: برای رفع مشکل دیرینه فاضلاب در شهرستان آبادان پا را روی پدال گاز گذاشته و با به‌کارگیری همه پرسنل اجرایی درصدد انجام آن هستیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه جامع فاضلاب شهری در منطقه افزود: در همین راستا هفتگی جلساتی را با پیمانکار، مجری طرح، عوامل حفاری و دیگر مسئولان اجرایی برگزار کرده به بررسی موانع و مشکلات پیش‌روی همچنین ارزیابی پیشرفت کار پروژه می‌پردازیم.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به این پروژه جامع شهری تصریح کرد: اعتبار این پروژه از محل فروش اوراق مشارکت بوده و در ابتدای کار اجرا، 30 میلیارد تومان را در برمی‌گرفت.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل فاضلاب آبادان اعتبار آن را به 90 میلیارد تومان افزایش داده و قصدمان بر این است که آن را به 115 میلیارد تومان برسانیم.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: این پروژه از حساسیت ویژه‌ای برای همه مسئولان اجرایی شهرستان و استان خوزستان برخوردار است و همه نقاط ریز و درشت در این کار توسط فرمانداری شهرستان آبادان پیگیری می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: فرمانداری آبادان همه ارگان‌های اجرایی منطقه را در مقابل همکاری با مجریان این پروژه زیر فشار گذاشته و هیچگونه کم‌کاری از سوی طرفین توجیه‌پذیر نیست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول