اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی استان مازندران:

استکبار با اهانت به پیامبر اسلام خودزنی ریشه‌ای کرد

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی استان مازندران گفت: با این عمل استکبار تیشه به ریشه خودشان زد چرا که تجربه امت اسلامی در طول تاریخ در مقابل اینگونه حرکات وحدت، همدلی و یکپارچگی بوده است.

استکبار با اهانت به پیامبر اسلام خودزنی ریشه‌ای کرد

امیر فضلی اصانلو عصر امروز در حاشیه راهپیمایی ضداستکباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر با اشاره به تهیه و ساخت فیلم 120 دقیقه‌ای توهین‌آمیز بر ضد پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) توسط یک صهیونیست به نام «سام باسیل» که با حمایت مالی 5 میلیون دلاری صورت گرفته بود، اظهار داشت: نام کشیش ضد اسلام که طی ماه‌های گذشته اقدام به عمل وقیحانه قرآن‌سوزی کرده بود، نشان می‌دهد که دیگر جیب آمریکا و حامیان صهیونیستش از طرح‌های دفاعی خالی شده است.

فضلی اصانلو تصریح کرد: پیروزی‌های اخیر مسلمانان در جای جای دنیا از بیداری اسلامی در کشورهای عربی گرفته تا سرنگونی عوامل و دست‌نشاندگانشان در کشورهای مسلمان باعث شد تا مخالفان و معاندان، یک نوع خودزنی ریشه‌ای ناخواسته را طرح‌ریزی و پیاده کنند.

وی افزود: با این عمل استکبار تیشه به ریشه خود زد چرا که تجربه امت اسلامی در طول تاریخ در مقابل اینگونه حرکات وحدت، همدلی و یکپارچگی بوده است.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی استان مازندران در ادامه با اشاره به محتوای فیلم گفت: در حالی که بر اساس آیات شریف قرآن کریم و بر اساس اذعان همگان در طول تاریخ، پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) به عنوان پیامبر رحمت و کرامت و خاتم رسولان معرفی شده است، اما شاهد آن هستیم که در این فیلم که با دو نام برائت از مسلمانان و زندگی محمد (ص) رسول اسلام معرفی شده است حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم (ص) است.

فضلی اصانلو در بخش دیگر از سخنانش ضمن محکوم کردن ساخت و پخش اینگونه اقدامات ضد اسلامی از امت مسلمان خواست تا ضمن محکوم نمودن اینگونه اقدامات با ایجاد وحدت و در سایه ولایت تمام نقشه‌های پلید صفتان را نقش بر آب کنند.

نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی استان مازندران در ادامه با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی دانشگاه‌ها به وظیفه خطیر دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی درباره مراقبت از آرمان‌های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مسائل گوناگون امروز تبدیل به یک دغدغه شده است که در این راستا تشکل‌های دانشجویی می‌بایست منویات رهبری را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کرسی‌های آزاد‌اندیشی و ایجاد روحیه بسیجی در بین دانشجویان دانشگاه‌ها را می‌توان با حملات نرم دشمن مقابله کرد، گفت: امروز بیش از پیش به بصیرت نیاز است و باید با شناخت و بر اساس دقت عمل کرد.

انتهای‌پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول