اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

استکبار با ترس از توسعه اسلام اقدامات غلطی انجام می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار با ترس از توسعه اسلام کارهای ناپخته و غلطی انجام می‌دهد.

استکبار با ترس از توسعه اسلام اقدامات غلطی انجام می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رمضان شجاعی امروز در حاشیه راهپیمایان ساری در جمع خبرنگاران در واکنش به توهین استکبار جهانی مبنی بر تولید فیلم موهن به پیامبراکرم(ص) با بیان اینکه استکبار جهانی با شیوه‌های مختلف در راستای تضعیف اتحاد و همدلی مسلمانان است، اظهار داشت: فضای جدید سیاسی که با بیداری اسلامی و جهت‌گیری جهان اسلام شکل جدیدی پیدا کرده است دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام به مهربانی و مکارم اخلاق در جهان اسلام شهرت دارد و دنیا را به سمت خود جلب کرده و شاهد رشد روز افزون آزادی خواهی در جهان هستیم.

شجاعی با اشاره به اینکه استکبار با ترس از توسعه اسلام دست به کارهای ناپخته و غلطی همچون تولید فیلم‌های اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) می‌کند، تصریح کرد: دشمن نمی‌داند با این اقدامات بی‌منطق خود موجب جهش آگاهی جوانان به نقشه‌های شوم استکباری می‌شود.

وی یادآور شد: دشمن اسلام هیچ وقت با این موضع‌گیری‌های سیاسی موفق نیست.

شجاعی اضافه کرد: دروغ آمریکا و استکبار جهانی در ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم ثابت و ماهیت پلید آنان را به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه تهیه‌کننده و کارگردان فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) باید از جهان اسلام نسبت به این توهین اعتقادی عذرخواهی کنند، تصریح کرد: ادعای حقوق بشر که شعار ظاهری استکبار جهانی است باید به واقعیت نزدیک شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: سازندگان فیلم باید به حقوق بشر احترام بگذارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول