اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

جبهه استکبار نمی‌تواند از درخشندگی نور پیامبر بکاهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: جبهه استکبار با جسارت خود نمی‌تواند از درخشندگی نور پیامبر بر قلب مسلمانان بکاهد.

جبهه استکبار نمی‌تواند از درخشندگی نور پیامبر بکاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سید کریم حسینی در آیین استقبال نمادین از کاروان امام رضا (ع) در مرز شلمچه گفت: جسارت اخیر جبهه استکبار به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام موجی از جنب و خروش مسلمانان در سراسر جهان را به دنبال داشته است.

وی افزود: همه مسلمانان در روزهای اخیر با حضور خود در صحنه‌های مختلف راهپیمایی به صهیونیسم اعلام کرده‌ا‌ند که تا ابد نور پیامبر رحمت بر دل آنان خواهد تابید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: جبهه استکبار با این جسارت‌ها و اعمال خود نمی‌تواند ذره‌ای از درخشندگی نور پیامبر را از دل مومنان و مسلمانان بکاهد.

حسینی ادامه داد: حضور مردم ایران اسلامی در سراسر شهرهای کشور در راهپیمایی روز جمعه در محکومیت این جسارت موید همین نکته است.

وی تصریح کرد: استکبار و به ویژه آمریکا و صهیونیست‌‌ها پس از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس نم در تهران و ریاست ایران بر این سازمان بزرگ بین‌المللی که پیروزی بزرگ ملت ایران را در صحنه‌های بین‌المللی در پی داشت از سر ضعف دست به این اقدامات کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به کشوری که پرچم‌دار دین و اسلام ناب محمدی است و نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه کرامت گفت: بسیار خرسندیم که در این روزها شاهد آغاز جشنواره بزرگ امام رضا (ع) از خرمشهر و مشهد شهدای شلمچه هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول