اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کردند

استفاده ابزاری از سینما حاصلی جز رسوایی استکبار ندارد

خبرگزاری فارس: جمعی از هنرمندان خوزستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: استفاده ابزاری از صنعت سینما که سال‌هاست مورد کاربرد استکبار جهانی قرار گرفته، جز رسوایی سیاست‌های آنها حاصلی ندارد.

استفاده ابزاری از سینما حاصلی جز رسوایی استکبار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در این بیانیه که رونوشت آن به خبرگزاری فارس در شمال خوزستان ارسال شده، جمعی از هنرمندان متعهد و با تجریه اعم از جوانان پرتلاش و پیشکسوتان عرصه تئاتر اهواز اقدام توهین آمیز تهیه و تولید فیلم ضد دینی و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: استفاده ابزاری از صنعت سینما در جهت اهداف سیاسی و ضد دینی که سال‌ها مورد استفاده استکبار جهانی قرار گرفته است چیزی جز رسوایی سیاست‌های شوم آنها ندارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شخصیت پاک و بزرگ پیامبر اعظم (ص) آئینه تمام نمای خوبی‌ها و پیام‌آور نور و رحمت است. حضرت محمد (ص) شخصیت آشنای جهانیان و نه تنها مسلمانان است و با هیچ ابزاری نمی‌توان شخصیت ایشان را خدشه دار کرد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: رفتارهای اینچنینی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی محکوم به فنا هستند و جز جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان تأثیر دیگری نخواهد داشت.

هنرمندان عرصه تئاتر اهواز در بند آخر این بیانیه خواستار محکومیت مجموعه عوامل این فیلم غیر انسانی شده‌اند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول