اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گیلانغرب خبر داد

اختصاص 3500 میلیون ریال اعتبار به آموزش و پرورش گیلانغرب

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: 3500 میلیون ریال اعتبار به فصل آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب اختصاص داده شد.

اختصاص 3500 میلیون ریال اعتبار به آموزش و پرورش گیلانغرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب گفت: این اعتبار برای تعمیرات مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس این شهرستان از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

رستمی آموزش‌های فرهنگی ویژه معلمان و دانش‌آموزان، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسان مرتبط در دیگر دستگاه‌ها را به‌منظور مقابله با چالش‌ها و آسیب‌های فضای مجازی، اینترنت، موادمخدر و ... در مدارس مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه رتبه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سال‌جاری در بین 24 شورای شهرستان و منطقه، رتبه 5 استان ارزیابی شده است، تاکید کرد: ارتقا به رتبه 6 در زمینه کنکور سراسری در سطح استان نیز از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش این شهرستان در سال‌جاری بوده است.

حجت‌الاسلام مهری، امام جمعه گیلانغرب نیز از بکارگیری ظرفیت‌های 2 حوزه علمیه شهرستان در امر مسائل فرهنگی، اعتقادی و دینی خبر داد و گفت: گروه‌هایی از حوزه‌های علمیه این شهرستان برای برنامه‌های تبلیغی و ارشادی از ابتدای مهرماه به مدارس اعزام خواهند شد.

وی توجه به امور معارفی و مقابله با تهاجمات نرم دشمنان، شبکه‌های ماهواره‌ای، عرفان‌های نوظهور شیطان‌پرستی و... را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تنها راه مقابله با این‌گونه هجمه‌ها آموزش و پرورش است که سنگ زیربنای تعلیم و تربیت است.

در این جلسه عنوان شد که سازمان‌دهی و سامان‌دهی لازم برای شروع سال تحصیلی جدید و یک نوبته شدن مدارس به‌صورت صد در صد انجام شده و تاکنون 44 کلاس درسی هوشمندسازی‌ شده که تا پایان سال به 100 کلاس افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول