اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 شهریور

جشنواره مدارس هندبال مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: جشنواره مدارس هندبال شهرستان‌های مازندران 31 شهریور ماه سال جاری به میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود.

جشنواره مدارس هندبال مازندران برگزار می‌شود

خسرو ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: جشنواره مدارس هندبال شهرستان‌های مازندران 31 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره به مدت یک روز به میزبانی محمودآباد برپا می‌شود، افزود: 200 ورزشکار منتخب هندبالیست از شهرستان‌های مختلف استان در این مراسم شرکت دارند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: جشنواره مدارس هندبال مازندران در ادامه استعدادیابی برای رشد و پیشرفت هندبال استان بوده البته کار استعدادیابی در شهرستان‌ها را مدتی است آغاز کردیم و برترین‌های مدارس هندبال به این جشنواره دعوت شدند.

رئیس هیئت هندبال استان مازندران با اشاره به اهداف مختلف استعدادیابی هندبالیست‌ها در شهرستان‌ها ابراز داشت: در این حرکت اساسی با مشارکت استعدادیاب‌های برتر بر آن شدیم تا برترین‌های رشته ورزشی هندبال را شناسایی کرده و برای آنها برنامه منسجم و مدونی داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده یادآور شد: استعدادیابی برای ارتقا و رشد رشته ورزشی هندبال بسیار موثر است و با تداوم آن می‌توان آینده روشنی را برای این رشته ورزشی در مازندران نوید داد.

وی با تشکر از پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد برای میزبانی از این حرکت ورزشی خاطرنشان کرد: از این مدیر پرکار شهرستانی نیز تجلیل می‌شود.

ابراهیم‌زاده در پایان از برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان مازندران دوشنبه هفته جاری به میزبانی مجموعه داراب مرکز استان خبر داد و متذکر شد: این رقابت‌ها به مدت چهار روز ادامه داشته و هشت تیم از شهرهای استان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول