اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد خبر داد

افزایش 30 درصدی قیمت پوشاک مدارس در مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد گفت: پوشاک مدارس 25 تا 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته در مشهد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی قیمت پوشاک مدارس در مشهد

مهدی لسان طوسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: قیمت پوشاک 20 تا 30 درصد نسبت به ماه‌های گذشته افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد گفت: پوشاک مدارس نیز 25 تا 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و امسال طی صحبت‌هایی که با آموزش و پرورش انجام شد سعی شد تا پوشاک مدارس از لحاظ کیفیت ارتقا پیدا کند.

لسان طوسی افزود: ریشه گرانی در بخش پوشاک بحث ارز و گرانی مواد اولیه و پارچه است که در حال حاضر مواد اولیه 50 تا 60 درصد گران شده است.

وی خاطرنشان کرد: 30 درصد بازار مشهد را اجناس چینی تشکیل می‌دهد که چون از کیفیت بالایی برخوردار نیستند استقبال کمتری از آنها می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد یادآور شد: چون کالاها و پارچه‌های ایرانی کیفیت مطلوب‌تری نسبت به اجناس چینی دارند مردم بیشتر از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند.

وی در ارتباط با مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان گفت: مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان عدم حمایت دولت است به طوری که در بخش حامل‌های انرژی تنها پنج درصد حمایت دولت صورت می‌گیرد.

لسان طوسی خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان تنها در حد حرف بوده و دولت می‌تواند در بخش‌ تسهیلات بانکی و سازمان صنعت نیز در بخش نوسازی ماشین‌های نساجی به تولیدکنندگان کمک کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک دوخته مشهد افزود: چون از تولیدکنندگان حمایت نمی‌شود روز به‌روز مشکلات تولیدکننده افزایش می‌یابد که این امر سبب شده تا هر سال تعداد تولیدکنندگان کمتر شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول