اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای شهر اردبیل مصوب کرد

احداث زیر‌گذر نادری در اردبیل/ماموران اجرائیات لباس یکدست می‌پوشند

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای شهر اردبیل احداث زیر‌گذر نادری در ورودی شهرک اداری کارشناسان اردبیل با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال به تصویب رسید.

احداث زیر‌گذر نادری در اردبیل/ماموران اجرائیات لباس یکدست می‌پوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل مصوب شد زیر‌گذر نادری با هدف سهولت تردد و دسترسی مردم و مراجعه‌کنندگان به شهرک اداری اجرایی شود که با موافقت اعضای شورای شهر اردبیل شهرداری موظف شد نسبت به احداث آن اقدام کند.

در ادامه این جلسه در خصوص هزینه پیش‌بینی شده برای مراسم تجلیل از شهرداران سابق اردبیل به مبلغ 100 میلیون تومان بحث و بررسی شد و اعضای شورای شهر از شهرداری خواستند تا با نهایت صرفه‌جویی در برگزاری این مراسم و همچنین برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای شورای سوم و شهرداری اردبیل اقدام لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل به شهرداری اجازه دادند تا با چندین شرکت خصوصی در زمینه جمع‌آوری زباله شهری و دفع پسماند‌ها قرارداد امضا کرده و زمینه مشارکت بخش خصوصی را در حوزه تنظیف شهری و جمع‌آوری زباله‌ها فراهم آورد.

اعضای شورای شهر اردبیل همچنین در این جلسه نامه شهرداری در خصوص موافقت با شرکت چرم مغان برای در اختیار گذاشتن 2.5 هکتار از اراضی این شرکت به عنوان سهم شهرداری برای اجرای پروژه‌های مشارکتی به جلسه کمیسیون مورد نظر ارجاع داده شده تا بعد از بحث و بررسی دقیق به صحن آورده شود.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل به پاس قدردانی از زحمات ایثارگران به ویژه جانبازان، ایثارگران و افراد بستری در بیمارستان ایثار اردبیل با 50 درصد تخفیف به شهرداری اجازه دادند تا محوطه بیمارستان ایثار اردبیل را با رقمی حدود 40 میلیون تومان یک لایه آسفالت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طرح شورای شهر اردبیل برای ارتقای انجام خدمات و وظیفه ماموران اجرائیات شهرداری و تهیه لباس فرم سالانه برای آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای شهر اردبیل با تهیه و خرید لباس فرم ماموران اجرائیات موافقت کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول