اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

تاکنون 70 میلیارد تومان طرح کشاورزی به بانک‌ها معرفی شده‌ است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تاکنون 70 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی و توسعه بخش کشاورزی برای اجرا به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تاکنون 70 میلیارد تومان طرح کشاورزی به بانک‌ها معرفی شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل عبد ایمانی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: 166 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافته تا در این زمینه یک انقلاب واقعی را در تحقق اهداف و مبانی تعیین شده شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج نقش اساسی در آموزش و توسعه کیفی تولید محصولات کشاورزی دارد، خاطرنشان کرد: باید 130 هزار بهره‌بردار این بخش را با آخرین یافته‌های علمی آشنا کنیم تا آنها بتوانند بر همین اساس تولید خود را کیفی‌تر و مطلوب‌تر کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعالیت و استقرار شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی را یادآور شد و گفت: در سایه انجام وظایف این شرکت‌ها قطعاً راندمان آبیاری افزایش یافته و ضریب مکانیزاسیون واحدهای کشاورزی اعتلا می‌یابد.

عبد ایمانی با اشاره به فعالیت 17 هزار و 300 دستگاه تراکتور و 183 دستگاه کمباین یادآور شد: 50 درصد این ادوات کشاورزی بیش از 13 سال عمر کرده‌اند که ضرورت دارد با تزریق تسهیلات مورد نیاز به نوسازی آنها اقدام کنیم.

این مسئول اجرای طرح‌های خاک‌ورزی حفاظتی و همچنین مبارزه تلفیقی و بیولوژیک به همراه تولید محصولات سالم کشاورزی را خاطرنشان کرد و بیان داشت: در حال حاضر توسعه اراضی پایین دست پایاب سد‌ها و اجرای شبکه‌های مختلف در دست اقدام است که امیدواریم نتیجه و ثمره کار به نفع کشاورزان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: متقاضیان این بخش در رشته‌های مختلف اعم از فارغ‌التحصیلان و بیکاران می‌توانند از این تسهیلات استفاده کرده و در راه‌اندازی مرغداری‌ها، دامداری‌ها، توسعه باغات، نوسازی اماکن دامی، صنایع تبدیلی و ... استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبد ایمانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: شرکت خدمات فنی و مهندسی در این استان در 75 رشته فعالیت می‌کند و در کنار آن نظام مهندسی کشاورزی و کمیته‌های شهرستانی طرح‌های مصوب بخش کشاورزی را به بانک‌ها معرفی کنند تا از تسهیلات 30 میلیون تومانی و حتی بالاتر از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول