اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دانش‌آموزان پسر خراسان‌رضوی

مسابقات ورزشی والیبال یادواره شهید احمدی‌روشن در گناباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گناباد گفت: مسابقات ورزشی والیبال آموزشگاه‌های راهنمایی و متوسطه پسران خراسان‌رضوی (یادواره شهید احمدی‌روشن) برگزار شد.

مسابقات ورزشی والیبال یادواره شهید احمدی‌روشن در گناباد برگزار شد

علی مشکین‌رو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی والیبال آموزشگاه‌های راهنمایی و متوسطه پسران استان خراسان‌رضوی در قالب 43 تیم ورزشی، با عنوان "یادواره شهید احمدی‌روشن" برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گناباد افزود: این مسابقات با حضور 750 دانش‌آموز، مربی، سرپرست و ناظر مسابقات در قالب 43 تیم ورزشی به مدت 6 روز در چهار سالن ورزشی شهید رجایی، تختی، دانشگاه آزاد و نوقاب برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گناباد گفت: اهدای رایگان تجهیزات ورزشی به مدارس به ارزش 100 میلیون ریال، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف دانش‌آموزان و فرهنگیان، برگزاری کانون‌های ورزشی برای تمرینات تیم‌های ورزشی و اعزام 24 تیم ورزشی پسران به مسابقات استانی از جمله این فعالیت‌ها است.

مشکین‌رو گفت: اجرای تعویض کف‌پوش سالن شهید رجایی بعد از 20 سال با اعتبار 300 میلیون ریال، اخذ مجوز به منظور اجرای دو زمین چمن مصنوعی در بخش‌های بیدخت و کاخک به صورت مشارکتی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال که قرارداد آن بسته شده است و اجرای سرایداری مجتمع ورزشی با اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر اقدامات در سال جاری بود.

وی ادامه داد: اجرای آسفالت خیابان‌های مجتمع به متراژ 2 هزار مترمربع با اعتبار 160 میلیون ریال، تبدیل سیستم گرمایشی گازوئیلی سالن ورزشی به گازی و تعمیر شوفاژخانه با اعتبار 100 میلیون ریال و تکمیل دیوارکشی مجتمع به متراژ 310 متر با اعتبار 500 میلیون ریال، احداث چاه جدید در مجتمع، اخذ مجوز از مدیریت آموزش و پرورش گناباد برای اختصاص 30 هزار متر از اراضی مدرسه مفتح بخش کاخک به منظور احداث مجتمع ورزشی و خرید البسه ورزشی برای تیم‌های اعزامی به استان به مبلغ 53 میلیون 530 هزار ریال از دیگر اقدامات بوده است.

مشکین‌رو تصریح کرد: اعزام 5 تیم فرهنگیان در رشته‌های فوتسال، والیبال، بدمینتون و شطرنج و علمی تخصصی برادران و والیبال، علمی تخصصی خواهران به مسابقات استان خراسان‌رضوی و کسب مقام چهارم بدمینتون برادران و سوم علمی تخصصی در بخش خواهران و انتخاب آقای هادی جلال‌نیا برای اعزام به مسابقات کشوری علمی و تخصصی از جمله برنامه ةای اجرا شده در سال جاری بود.

وی میزبانی مسابقات مقدماتی فرهنگیان استان در رشته‌های بدمینتون و شطرنج برادران و والیبال خواهران در شهرستان و برگزاری طرح سباح (شنای دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی) شهرستان‌های گناباد و مه‌ولات و بجستان به تعداد  2 هزار و 500 دانش‌آموز در دو بخش دختران و پسران از دیگر اقدامات بوده است.

مشکین‌رو افزود: کسب مقام قهرمانی در رشته دو و میدانی نونهالان، مقام سوم در رشته ژیمناستیک، مقام چهارم در رشته‌های بدمینتون، کسب مقام چهارم توسط تیم‌های شنا نونهالان و نوجوانان، شطرنج و فوتسال، انتخاب ورزشکار و مربی از شهرستان در 7 گروه خواهران و برادران و اعزام به مسابقات کشوری از جمله افتخارات این معاونت در سال جاری بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول