اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دانشجویان ایرانی مسیر احمدی‌روشن‌ها را ادامه خواهند داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای مانعی برای پیشرفت کشورمان نیست چون دانشجویان مسیر شهدای هسته‌ای را ادامه می‌دهند.

دانشجویان ایرانی مسیر احمدی‌روشن‌ها را ادامه خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی یکشنبه‌شب در مراسم شبی با شهدا که با حضور پدر خانواده شهید مصطفی احمدی‌روشن در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی شهدا از آغاز انقلاب تا به امروز علاوه حفظ این نظام الهی، موجب اقتدار ایران اسلامی در جهان شده است.

به گفته وی، ملت ایران در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران شهید ثابت کرده‌اند که برای حرکت در مسیر حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همواره از آمادگی لازم برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول این سال‌ها برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش‌های آن دست به اجرای هر توطئه و ترفندی زدند ولی حضور معنادار  مردم در عرصه‌های مختلف آنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان جلوگیری از حرکت رو به جلوی ایران را از مهم‌ترین هدف دشمنان خواند و تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران انقلابی را که با خون شهیدان به پیروزی رسانده‌اند به آسانی از دست نخواهند داد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: تلاش‌های گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی مانع نقش موثر آن در تصمیم‌گیری‌های کلان جهانی نیست و کشورمان همچنان در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی ترور دانشمندان ایرانی را نشان از زبونی دشمنان در مقابل توانمندی‌های ملت ایران دانست و گفت: دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی  و عمق ترس از ملت ایران دست به ترور دانشمندان هسته‌ای می‌زنند.

وی از شهدای هسته‌ای ایران اسلامی به عنوان شهدای جهان یاد کرد و افزود: شهدای هسته‌ای ما اکنون نه تنها در کشور بلکه در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ترور شهدای هسته‌ای کالبد استکبار را در هم شکست و بسیاری از تراژدی‌های دشمنان به کابوسی تلخ برای آنها تبدیل شد.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، دشمن با ترور شهدای هسته‌ای سعی در پایان دادن به تلاش‌های هسته‌ای ایران داشت ولی علاوه بر شکست در این زمینه، بسیاری از سیاست‌گذاری‌های آنها نیز کاملا بی‌اثر و چهره واقعیش برای جهانیان مشخص شد.                 

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان را ضروری خواند و گفت: حرکت در مسیر شهیدان احمدی‌روشن انقلاب ما را در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان ایمن می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید دانشجویان امروز ما احمدی‌روشن‌هایی شوند و با کسب علم و دانش در مسیر رشد و تعالی کشور گام بردارند و رهروان خوبی برای این شهدا باشند.

انتهای پیام/غ10/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول