اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

// چهلم شهید احمدی روشن//

مسیر احمدی‌روشن و شهدای دیگر عالم‌گیر شده است

خبرگزاری فارس: پدر شهید احمدی روشن گفت: مسیر احمدی روشن و شهدای دیگر عالم‌گیر شده است.

مسیر احمدی‌روشن و شهدای دیگر عالم‌گیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رحیم احمدی روشن عصر امروز در مراسم چهلم شهید مصطفی احمدی‌روشن در دانشگاه ملایر به تشریح زندگی این شهید پرداخت و اظهار کرد:‌ وی در 17 شهریور 58 در همدان به دنیا آمد و از همان نوجوانی در کلاس‌های اخلاق، زیادت عاشورا و مراسم‌های مختلف شرکت می‌کرد و در سال 77 در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی شیمی با رتبه 729 پذیرفته شد و در آن دانشگاه جزو نخبگان دانشگاه به شمار می‌رفت.

وی افزود: چاپ مقاله‌های فارسی و انگلیسی از دیگر فعالیت‌های او بود که وی بعدها به نیروگاه هسته‌ای نطنز پیوست و در این راستا فعالیت خود را آغاز کرد.

پدر شهید احمدی روشن به توانمندی‌های مصطفی اشاره کرد و اظهار داشت: وی شخصی باصفا، خوش اخلاق، مردم‌دار ولایتمدار واقعی، طرفدار مظلومان و در عین حال مدیری جدی و قاطع بود چراکه روحیه‌ای بسیجی و جهادی داشت و دشمنان خوب فهمیدند که چه کسی را ترور کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود:‌ کسانی که در نیروگاه‌های هسته‌ای ما کار می کنند نیروهایی صادق، انقلابی و خط مشی خدایی دارند.

پدر شهید احمدی روشن در ادامه با بیان اینکه ابعاد شخصیتی شهدا بعد از شهادتشان مشخص می‌شود، گفت:‌ کسانی که برای خدا و اسلام و انقلاب کار می‌کنند و در این مسیر به شهادت می رسند گمنام هستند و دوست ندارند خدمتشان آشکار شود.

وی ضمن تقدیر از همه ملت ایران افزود: علاقه برخی از دانشجویان به تغییر رشته و ادامه تحصیل در فیزیک هسته‌ای گام بزرگی در ادامه مسیر این شهید است و امروز افتخار می کنیم که مسیر احمدی روشن و شهدای دیگر عالم‌گیر شده است و آزادیخواهان در سراسر دنیا در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول