اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

نام‌نویسی 3 میلیون دانش‌آموز در طرح حفظ قرآن / شهید احمدی‌روشن افتخار امور تربیتی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور گفت: 3 میلیون و 170 هزار دانش‌آموز برای حفظ قرآن کریم در کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

نام‌نویسی 3 میلیون دانش‌آموز در طرح حفظ قرآن / شهید احمدی‌روشن افتخار امور تربیتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین هژبری پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: نقش معلمان ماندگار و امور تربیتی موجب افتخار فرهنگیان است.

وی با اشاره به حضور 64 درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای چشمگیر بود و این امر نشان می‌دهد، فرهنگیان ما وظیفه خود را در زمینه انتخابات به خوبی انجام داده‌اند.

هژبری ابراز داشت: انتخابات 12 اسفند ماه انقلاب نرم و مبارزه سخت با تمام دشمنان بود.

وی با بیان اینکه شهید احمدی روشن یکی از دانش آموختگان مدرسه‌های ایران بود، افزود: این شهید یکی از افتخارات امور تربیتی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

هژبری با اشاره به اینکه تربیت در مرحله های سنی بالاتر، سخت‌تر می‌شود، عنوان کرد: به همین علت نگران امور تربیتی در دانشگاه‌ها هستیم.

وی بر آموزش قرآن به دانش‌آموزان تاکید کرد و با اشاره به فعالیت 10 هزار مدرسه قرآنی در کشور گفت: 3 میلیون و 170 هزار دانش‌آموز برای حفظ قرآن کریم در کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

هژبری به وجود 40 میلیون گوشی تلفن همراه در دست مردم و همچنین فعالیت 100 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ضد انقلاب اشاره و بیان کرد: در این شرایط سخت 64 درصد از مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه نباید فقط به ظاهر دانش آموزان نگاه کرد، اظهار داشت: مربی باید قلب دانش آموز را فتح کند تا بتواند، ذهن آنها را نیز به دست آورد.

هژبری ابراز داشت: مدرسه خوب و معلم محبوب منجر به تربیت مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول