اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری:

اربعین شهید احمدی‌‌روشن در دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم اربعین شهادت شهید مصطفی احمدی‌‌روشن با حضور جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

اربعین شهید احمدی‌‌روشن در دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شهرستان ساری، محسن طاهرپور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: مراسم اربعین شهید مصطفی احمدی‌روشن روز دوشنبه اول اسفند همراه با سخنرانی و مداحی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در برگزاری این مراسم بسیج دانشجویی شهرستان ساری نیز همکاری خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساری زمان برگزاری مراسم را پس از نماز ظهر و عصر اعلام کرد و گفت: امیدواریم جامعه دانشگاهیان و مردم ساری برای پاسداشت مقام والای این شهید گرانقدر در این مراسم حضوری فعال داشته باشند.

* نحوه برگزاری دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ساری اعلام شد

در خبر دیگر دانشگاه آزاد ساری آمده است: آزمون دکترای تخصصی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در صبح و عصر روز پنجشنبه مورخ 4/12/90  برگزار می‌شود.

احمد مظفری ادامه داد: توزیع کارت این آزمون به‌صورت اینترنتی از طریق سایت www.azmoon.org از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 1/12/90 آغاز می‏شود و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: داوطلبان این آزمون می‏توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت کردند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مظفری تاکید کرد: اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده و داوطلبان در صورت وجود هرگونه مشکل در اطلاعات مندرج در کارت لازم است در روزهای دوشنبه مورخ 1/12/90 تا چهارشنبه مورخ 3/12/90 صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و بعدازظهر از ساعت 13 تا 17 به باجه رفع نقص پیش‏بینی مستقر در واحد آموزش دانشگاه آزاد اسلامی ساری مراجعه و نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برای سال تحصیلی جدید در رشته دکترای تخصصی مدیریت آموزشی دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 38 هزار نفر در این آزمون در سراسر کشور شرکت کرده‌اند که از این تعداد 36 درصد زن و 64 درصد مرد هستند.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول