اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

کسب رتبه نخست گیلان در مشاغل خانگی کشور

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: در حوزه مشاغل خانگی با صرف هزینه 95 میلیارد تومان رتبه نخست کشوری را به دست آورده‌ایم.

کسب رتبه نخست گیلان در مشاغل خانگی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی در جشن خودکفایی 4 هزار و 500 خانوار و ایجاد اشتغال 16 ‌هزار مددجوی کمیته امداد در سال گذشته اظهار کرد: یک‌هزار و 290 پروژه هفته دولت با 810 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پس از گذشت 33 سال به طرف قله‌های پیشرفت در تمام عرصه‌ها حرکت می‌کند، افزود: این پیشرفت‌ها به همت مردمی بصیر که بخشی از حضور آنها را در راهپیمایی روز قدس شاهد بودیم، به دست آمده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: مردم با تمام وجود در برابر مشکلات و تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی طبق سخنان مقام معظم رهبری وظیفه‌ای عمومی است، عنوان کرد: اقتدار ملت در تمام بخش‌ها زیاد است و رسالت ما تنها محدود به کشور نیست.

سعادتی با اشاره فرمایش امام خمینی (ره) در باره مستضعفان، اضافه کرد: تاسیس کمیته امداد برکات زیادی برای نظام به همراه داشت و فلسفه آن برطرف کردن نیازهای اشخاص، حفظ جایگاه افراد زیرپوشش با ایجاد توانمندسازی در خانواده است.

وی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی با صرف هزینه 95 میلیارد تومان رتبه نخست کشور را به دست آورده‌ایم و با 600 میلیارد تومان برای طرح‌های زودبازده و 144 میلیارد در بخش کشاورزی برنامه داریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تصریح بر اینکه با شناسایی تمام امکانات باید به توسعه استان کمک کنیم، گفت: 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شده است.

این مسئول متذکر شد: نظارت درست، آموزش صحیح، احساس مسئولیت و... از مولفه‌های مثبت کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌رود و اراده نظام و دولت در راستای حمایت بیشتر و برطرف کردن تمام مشکلات جامعه به ویژه مستضعفان است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول