اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

آگاهی نسل جوان از دفاع مقدس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک گفت: آگاهی نسل نوجوان و جوان از حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضروری است.

آگاهی نسل جوان از دفاع مقدس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک رضا اسفندیاری در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، برکات دفاع مقدس و لایه‌های پنهانی جنگ تحمیلی باید برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان بازگو شود.

وی افزود: برخی از نسل امروز که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند، از حماسه‌هایی که در طول دفاع مقدس اتفاق افتاده به صورت ملموس آگاهی ندارد، لذا مسئولان باید در انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس گام‌های مثبتی بردارند تا نسل جدید نیز که آن دوران حضور نداشتند، این مهم را درک کنند.

این مسئول ادامه داد: بحث دفاع مقدس باید به صورت جدی فراگیر شود لذا باید با عشق، علاقه و انگیزه برای شهدای دفاع مقدس کار کنیم تا به نتیجه مطلوب نیز برسیم.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک نقش آموزش و پرورش در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: راویان دفاع مقدس از رزمندگان و یادگاران دوران هشت سال جنگ تحمیلی هستند که می‌توان از وجودشان در مدارس و بین دانش‌آموزان به نحو احسن استفاده کرد تا با بیان خاطرات دوران ارزشمند دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در دانش‌آموزان تقویت و انعکاس یابد.

اسفندیاری بر به‌کارگیری دانش‌آموزان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید و تصریح کرد: با حضور راویان دفاع مقدس در مدارس سوالات و شبهاتی که در اذهان دانش‌آموزان وجود دارد به خوبی پاسخ داده شده و شفاف‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول