اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس:

نمایندگان از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس امروز از توضیحات حسینی وزیر اقتصاد در حوزه ارز قانع نشدند.

نمایندگان از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند

محمود نگهبان سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: جلسه علنی امروز مجلس و وزیر اقتصاد در ارتباط با سئوالی بود که نادران مطرح کرده بود.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حسینی در جلسه‌ای  که در کمیسیون اقتصادی نیز حضور یافت عنوان کرد که سئوالات مربوط به حوزه ارز در حیطه اختیارات وزیر اقتصاد نیست، اما در همان جلسه نیز نمایندگان مجلس قانع نشدند، چرا که در هر صورت ایشان در حوزه امور اقتصادی یک مقام ارشد هستند.

نگهبان سلامی عنوان کرد: جلسه با وزیر اقتصاد در آخر وقت مجلس مطرح شد و بعد از صحبت‌های وزیر اقتصاد تمایل داشتیم که جلسه ادامه پیدا کند و رای‌گیری نیز انجام شد، اما نمایندگان رای به ادامه جلسه ندادند.

وی بیان کرد: جلسه آینده مجلس با وزیر اقتصاد روز چهارشنبه برگزار می‌شود و در آن جلسه نمایندگان تلاش می‌کنند تا نظرات خود را به اطلاع وزیر اقتصاد برسانند.

نماینده خواف و رشتخوار درمجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر در حوزه ارز یادآور شد: البته در این زمینه بیشتر باید اقتصاددانان نظرات خود را مطرح کنند، اما امیدواریم که با ادامه تعاملات میان مجلس و دولت، بتوانیم راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی پیدا کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول