اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اوقاف و امور خیریه:

اقدام آمریکا شلیک ماشه جنگ علیه ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اقدام آمریکا در ساخت فیلم موهن علیه شخصیت پیامبر اکرم (ص) در حقیقت شلیک ماشه جنگ علیه ارزش‌های اسلامی است.

اقدام آمریکا شلیک ماشه جنگ علیه ارزش‌های اسلامی است

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در زمینه ساخت فیلم موهن درباره پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: استکبار یک روز با کتاب آیات شیطانی و روز دیگر با طرح شبهات و کاریکاتور موهن نسبت به شخصیت رسول اسلام (ص) پازل توطئه خود را می‌چیند.

وی خاطر نشان کرد: امروز استکبار سخیف‌ترین عمل یعنی تکمیل نمایش فیلمی علیه نخستین شخصیت جهان اسلام، خاتم انبیا (ص) را انجام داده است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اقدام آمریکا در حقیقت شلیک ماشه جنگ علیه ارزش‌های اسلامی است گفت: هر حاکمی در کشورهای اسلامی این عمل قبیح آمریکایی‌ها را محکوم نکند به دست مسلمانان از قدرت به زیر کشیده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شکستن حریم انبیای الهی توطئه مشترک صهیونیسم و استکبار بوده و آمریکا و اسرائیل در نقش تروریست عقیدتی به دنبال شکستن حرمت دین مبین اسلام هستند.

رضوی‌مهر عنوان داشت: ائمه جمعه و جماعات باید در مساجد و مصلاهای جهان اسلام آیه مباهله را قرائت کرده و خشم خود را نسبت به این حرمت‌شکنی ابراز دارند.

وی با بیان اینکه بدون تردید غرب سیلی محکمی به خاطر این اقدام قبیحانه خود خواهد خورد گفت: دولت آمریکا باید پاسخگوی یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان اسلام باشد و مسئولیت هر اتفاقی در جهان به خاطر هتاکی غرب بر عهده خود آمریکایی‌هاست.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: از شورای امنیت توقع می‌رود هر چه سریع‌تر عوامل این جریان صهیونیستی و استکباری را محکوم کند.

وی ادامه داد: انتظار داریم نشست اضطراری کشورهای اسلامی در مکه و مدینه برگزار شود و با برگزاری این نشست دولت عربستان رسما آمریکا و صهیونیسم را محکوم کند.

رضوی‌مهر تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند شیعه و سنی در شخصیت پیامبر اکرم (ص) اتحاد دارند و این اقدام را بدون پاسخ نمی‌گذارند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول