اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال ساری:

قرارداد بازیکنانم را با هزینه شخصی پرداخت کردم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان ساری با اعلام اینکه قرارداد بازیکنان والیبال ساری را با هزینه شخصی پرداخت کردم، گفت: استعفای خودم را تقدیم اداره ورزش و جوانان ساری کردم.

قرارداد بازیکنانم را با هزینه شخصی پرداخت کردم

محمدعلی روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم وحدت ساری که در فصل گذشته به عنوان یکی از نماینده‌های استان در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور حضور داشت، کوچک‌ترین مساعد مالی از سوی مسئولان استان و شهرستان نشد.

وی افزود: در سال گذشته با توجه به مشکلات موجود، قرارداد برخی از بازیکنان و کادر فنی را با هزینه شخصی و از جیب خودم پرداخت کردم.  

رئیس هیئت والیبال ساری در ادامه تصریح کرد: از سوی برخی از مدیران ورزش دوست استان مبلغی پول به حساب تیم والیبال وحدت ساری واریز شد که خبری از آن پول نیست.

این مسئول یادآور شد: مدیریت در رشته‌های ورزشی استان و شهرستان با توجه به مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر بسیار سخت و دشوار است.

وی در ادامه گفت:  با توجه به مشکلات مالی سال گذشته هر طوری که بوده موفق شدیم تیم وحدت ساری در لیگ دسته یک والیبال کشور نگه داریم.

روحی افزود: بازیکنان تیم در فصل گذشته کاملا جوان و بومی بودند که اگر کمی از سوی مدیران ورزش استان و شهرستان حمایت مالی و معنوی می‌شدیم شاید هم به لیگ برتر والیبال کشور صعود می‌کردیم.

رئیس مستعفی والیبال ساری متذکر شد: تیم وحدت ساری از زیرگروه کشور مسابقات خود را آغاز کرد و هم‌اکنون پس از دو سال در لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

این مسئول اذعان داشت: در ششم شهریور استعفای خودم را تقدیم اداره ورزش و جوانان ساری کردم و حتی اگر با استعفا من مخالفت هم شود در شرایط کنونی به صحنه ورزش باز نمی‌گردم.

روحی در پایان متذکر شد: مازندران به ویژه ساری استعداد بسیار خوبی در زمینه والیبال دارد که اگر حمایت خوبی از سوی مسئولان و حامیان مالی شوند استعداد و شکوفایی آنها دوچندان می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول