اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضرت آیت‌الله سبحانی با محکومیت هتک حرمت به ساحت نبی مکرم اسلام(ص):

انسان‌نماها احساسات یک میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کردند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی با محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، این اقدام را نتیجه اقدام انسان‌نماهایی دانست که احساسات یک میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کردند.

انسان‌نماها احساسات یک میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی آمده است: پیامبران آسمانی، آموزگاران الهی در میان تمام ملل جهان از احترام ویژه‌ای برخوردارند، زیرا آنان در تمام ادوار مصلحان جامعه بوده و ارزنده‌ترین خدمت را به انسانیت عرضه داشته‌اند.

در این پیام افزوده شده است: در مقابل یک چنین خدمت ارزنده، انسان و یا انسان‌نماهایی فیلمی بسیار موهن نسبت به خاتم پیامبران‌(ص) ساخته و از این طریق احساسات پاک یک میلیارد مسلمان جهان را جریحه‌دار ساخته‌اند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این چنین رفتاری با بزرگترین رسول آسمانی یعنی حضرت محمد ‌مصطفی(ص) حاکی از رذالت و ناپاکی و به یک معنا بی‌خردی سازندگان آن است.

در بخش پایانی پیام آیت‌الله سبحانی آمده است:‌ بر همه مسلمانان جهان لازم است عکس‌العمل بسیار مناسب از خود نشان دهند تا بار دیگر دشمنان در فکر تکرار آن نوع اعمال نباشند و به امید روزی که پرچم‌ اسلام در سرتاسر جهان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول