اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه تاکید کرد

ضرورت ایجاد تیم‌های بازرسی و نظارت در شرکت‌های تعاونی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه خواستار ایجاد تیم‌های بازرسی و نظارت بر شرکت تعاونی‌ها شد و گفت: باید ضوابط ویژه‌ای برای شرکت تعاونی‌ها در نظر گرفته شود.

ضرورت ایجاد تیم‌های بازرسی و نظارت در شرکت‌های تعاونی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان در جشنواره تعاونی‌های برتر این شهرستان اظهار داشت: باید از شرکت تعاونی‌ها حداقل هر شش ماه یک بار بازرسی و نظارت صورت گیرد و مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی گفت: با راه‌اندازی تیم بازرسی و نظارت بر شرکت تعاونی‌ها مشکلات کمتری در روند و توسعه آنها پیش می‌آید و به یقین هر جا نظارت صورت پذیرد نتایج بهتری حاصل می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان خرامه بیان داشت: تعاونی‌ها برای ایفای رسالت خود باید بر اهداف تعاون پابرجا باشند.

فرماندار خرامه گفت: اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی‌ها باید مسائل و مشکلات داخلی را پیگیری و راهکارها را به مدیرعامل خود ارائه دهند و فعال نبودن هیئت مدیره شکست را برای آنها رقم می‌زند.

در ادامه معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز با بیان اینکه مقام معظم رهبری و سیاست‌گذاران ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی بر توسعه تعاونی‌ها تاکید کرده‌اند اضافه کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت، واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی‌ها است.

محمد جمالی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت‌ تعاونی‌ها توزیع عادلانه ثروت است که در نهایت به عدالت اجتماعی منجر می‌شود ادامه داد: اگر بخش تعاون توسعه پیدا کند حداقل نتیجه و امتیاز آن این است که می‌تواند در توزیع عادلانه ثروت مشکل و معضل را حل کند.

وی گفت: ظرفیت‌هایی که در بخش تعاون وجود دارد می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند و به آن رونق بخشد.

جمالی افزود: در تعاونی‌ها رعایت پرداخت حقوق کارکنان بسیار بهتر از بخش‌های دیگر انجام می‌شود.

معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از دیگر مزایای تعاونی‌ها را استفاده و بهره‌بردن از توانایی جمعی برشمرد و خاطرنشان کرد: مهارت‌های جمعی باعث می‌شود تا کارها بهتر پیش رود و افراد موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول