اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان:

6 سالن برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک تجهیز شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: شش سالن با ظرفیت یک‌هزار و 500 نفر برای نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تجهیز شده است.

6 سالن برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک تجهیز شده است

خسرو بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در راستای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود که هماهنگی‌های مرتبط با آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: در راستای این هماهنگی‌ها، جلسه‌ای با حضور استاندار، نماینده‌های مجلس و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد تا بتوان در خصوص مسائل مختلف نوزدهمین جشنواره مباحثه کرد و با خرد جمعی نتایج مثبتی کشف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، همه مسئولان استان و کشور به اهمیت جشنواره تئاتر کودک و نوجوان واقفند و در نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز همکاری لازم را با دبیرخانه خواهند داشت.

وی در خصوص استقرار کمیته‌های جشنواره نیز گفت: در نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 11 کمیته شهرستان‌ها، جنبی، دبیرخانه، روابط عمومی، مالی و پشتیبانی، تشریفات، ارزیابی و عملکرد، حراست، امور سالن‌ها و کمیته تبلیغات و آرای مردمی فعال هستند که هم‌اکنون مستقر شده و پیگیر امور هستند.

بیات با بیان اینکه جشنواره همه استان را درگیر می‌کند، اذعان کرد: شهرستان‌ها برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند و بخش جنبی جشنواره در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برپایی جشنواره نوزدهم خاطرنشان کرد: برای نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شش سالن با یک‌هزار و 500 نفر پیش‌بینی شده است.

وی در پایان در خصوص چگونگی همکاری آموزش و پرورش در جشنواره یادآور شد: در جلسه‌ای که با ریاست استاندار برگزار می‌شود، شرح وظایف هر اداره‌ای مشخص می‌شود که آموزش و پرورش نیز بدین طریق در جشنواره همکاری می‌کند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول