اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

«سرمای داغ راه» در نهمین جشنواره تئاتر ماه به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: نمایش «سرمای داغ راه» کاری از هنرمندان استان بوشهر در حوزه هنری، در همایش منطقه یک نهمین جشنواره تئاتر ماه در استان فارس به نمایش درآمد.

«سرمای داغ راه» در نهمین جشنواره تئاتر ماه به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری بوشهر سیدحسین سیدزاده اظهار داشت: «سرمای داغ راه» نوشته علیرضا غلامی شیلسر و کارگردانی علیرضا غلامی شیلسر و کریم آبادی تولید شده در حوزه هنری بوشهر در همایش منطقه یک نهمین جشنواره تئاتر ماه در استان فارس به روی صحنه رفت.

وی افزود: نمایش «سرمای داغ راه» مضمونی کاملاً اجتماعی دارد و در ارتباط با خودخواهی یک ناخدا است؛ داستان این نمایش در مورد ناخدایی است که در جزیره خارک سکونت دارد و پسرش را که در جبهه حضور دارد با نقشه از جنگ برمی‌گرداند و به دنبال آن مشکلاتی برای او شروع می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان داشت: در این نمایش عبدالحسین بناری، فرید عرب‌زاده، میلاد سعیدی، میثم سعیدی، رضا حاتمی، علی شامیری، عباس منظری، علی نبی‌پور، محمد رزمی، احمد حیاوی و حسین موفی ایفای نقش کردند.

سیدزاده اظهار داشت: در این نمایش کریم آبادی به عنوان آهنگساز، علی ایزدجو، امین سلیمیان، مهدی احمدی، عماد عرب‌زاده، محسن عرب‌زاده و محسن چاهشوری به عنوان نوازنده، مرضیه داودزاده طراح دکور و شاهین سلیمانی به عنوان مجری دکور حضور داشتند.

اجرای نمایش کوتاه «پایان» در حوزه هنری استان بوشهر

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: واحد نمایش حوزه هنری استان بوشهر با اجرای نمایش کوتاه کارگاهی «پایان» پذیرای هنرمندان و علاقمندان به هنر نمایش استان بود.‏

وی ادامه داد: مجید میرزایی نویسنده و کارگردان نمایش کارگاهی «پایان» برای به روی صحنه بردن این نمایش از مهدی ضیغمی‌نژاد و علی دریانورد به عنوان بازیگر استفاده کرد و مرتضی قائدپوری و هدی نوری‌زاده منتقدان این هفته کارگاه نمایش حوزه هنری بوشهر بودند.

سیدزاده اضافه کرد: در کارگاه نمایش حوزه هنری استان بوشهر هر هفته یک نمایش کوتاه کارگاهی به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول